Inlägg från: Fratris |Visa alla inlägg
  • Fratris

uggs uggs uggs!!

Ska du införskaffa äkta Uggs? För jag har två par äkta och ett par som ser ut som Uggs (alltså modellen, men de har inget fejk-Uggsmärke på baksidan) och kan säga att de äkta är väääldigt rymliga. Gå definitivt ner en strl (jag gick faktiskt ned 2!)

• Fratris

Oj glömde säga att "fejk" Ugg:sen är ganska "true to size".

• Fratris

MysTic PrincesS skrev 2009-08-20 20:35:44 följande:

Hm, de kan bara använda på hösten vid hyfsat milt väder o inget regn eller?
    Nej, mitt första par höll i fyra vintrar och höstar! Hade dem ALLTID även om det snöade och regnade. Det gäller bara att impregnera dem ofta, cirka en gång i veckan. Om de är äkta är det superbra kvalitet så de håller verkligen!

Jag har använt mina som är i "chestnut" color mest, vilka är mellanbruna. Funkar till allt :) Mörkbrunt blir lite för mörkt mot jeans i mitt tycke, plus att de lätt kan få en salt-rand (av saltet de strör på vägarna på vintern) som mina svarta får då och då.
  • Fratris

black sun skrev 2009-08-21 14:08:29 följande:

Jag kommer in somkärringen mot vinden och måste bara säga att det är bland de fulaste skor jag vet. vad är det som är så speciellt med dem? kan nån förklara ? Förumtom att de ser väldigt sköna ut.
    Det är precis det. De är sjuk sköna :) Tål alla väder. Och som nån ovan sa, de är svala när det är varmt och varma när det är kallt pga fårskinnet.

Och jag tycker inte de är SÅ fula, tycker de ser mysiga ut :) Jag har bland annat UGGs Sundance modell, som ser ut såhär (nervikta och uppvikta respektive... och de är i chestnut color):

i2.iofferphoto.com/img/1163664000/_i/15295421/1.jpg

www.uggol.com/images/5325-Ugg-Sundance-II-Chestnut.jpg
Svar på tråden uggs uggs uggs!!