• Anonym (Less)

Less på livet

Ja jag känner mig bara så otroligt less på hela mitt liv..
    Vet inte varför men bara gör de...

• Svar på tråden Less på livet
  • Anonym (Less)
    Anonym skrev 2009-08-20 19:23:14 följande:
    känner igen den känslan..är där många gånger då ja bara totalt ger upp..då allt bara känns så jävla skit,de spelar ingen roll vad man gör allt blir bara fel ändå... å man börjar syna sej själv å andra å bara ser skit..hoppas du lyckas ta dej upp,då de e förjävla svårt många gånger..men ja tror att man måste nå botten på riktigt för att verkligen kunna ta sej upp till ytan igen..lycka till, hojta om de finns nåt man kan hjälpa dej med.. =)
    Jo jag har vart på botten många ggr trodde jag men nu e jag djupare än botten.. ja jag hoppas oxå de blir bättre...
    tack för stödet..
  • Anonym (Less)
    Anonym skrev 2009-08-20 20:40:51 följande:
    Jag känner precis likadant!Är missnöjd med mitt jobb, arg på min sambo som inte förstår att jag vill börja studera. Han tänkar bara på att det skulle bli för dyrt eftersom vi bor i hus.Jag vill flytta till lägenhet men då blir han ledsen/sur.Jag vill ha ett barn till men inte han.Life sucks!!!
    såna känslor har jag oxå väldigt ofta...
    o vi bor oxå i hus..
    jag vill ha ett barn - han har ett barn
    jag har ingen fullgången utbildning - han är på toppen
  • Anonym (Less)
    060102 Ronja skrev 2009-08-20 22:02:47 följande:
    uch ja livet är det svåraste man har fått .. men tänk posetivt du va en vinnare av flera miljoner andra simmare ibland måste man låta sig vara lite trött på livet.Det är inte alltid så J'kla roligt.Alla svåra bsluta man måste ta.Tänk igentligen gör man beslut varjedag utan att man tänker på det, vad ska man ha till midda? ha på sig? barnen ha på sig? även om man är vuxen får man lov att bli trött eller hängig , barnslig ibland, eller vill känna närhet för man känner sig ensam.men när man har lyckats trava sig förbi dom dar dagarna, veckorna , månaderna ,åren av trött het eller olusthet, men ändå kämpar vidare, tänk vilken vinnare du är att nå botten och klara sig up igen ger en styrka som INGEN kan ta ifrån dig.
    Ja precis de har du helt rätt i....
  • Anonym (Less)
    Anonym (försök) skrev 2009-08-22 14:39:15 följande:
    Anonym (Less) skrev 2009-08-22 10:40:18 följande: Jag vill inte vara taskig men försök nå det du strävar efter. Det är alltid bra att man vet vad man vill i livet men sen gäller det att försöka göra något för att nå sina mål istället för att sitta och deppa.Fast livet är inte alltid en dans på roser men det får man ta.
    Nej jag vet men det känns inte som om det är riktigt meningen att jag ska lyckas i alla lägen..
Svar på tråden Less på livet