Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

We are the Billie Jeans!

ny tråd se jag himla bra mini radio  ni tipsade om innan spelatden hela kvällen ,jag har inte trättna på Michael ännu ,spelar bara han här hemma ännu

Det som gör hans musik speciell för mig är att jag varit inne i en väldigt dålig period av mitt liv de sista två åren tyvärr och alltså inte ens velat lyssna på musik under den långa tid ,eftersom musik för mig är glädje men pga Michaels bortgång så har hans musik fått mig att vilja lyssna  och dansa till musik igen ,eftersom jag började lyssna mycket efter hans död så blir hans musik både en glädje och sorg

• Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-20 22:37:27 följande:
    Gör så, jag sitter här med Queen .
    och jag med Michael bjöd över dig nu
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-20 22:43:46 följande:
    Jag kan inte lyssna på nått annat än MJ får skit dåligt samvete.. :O har inte lyssnat på något annat på säkert ja sen han dog :O
    det har inte jag heller gjort  men det är mer för att jag känner att jag vill inte  ,just nu behöver jag honom ,hans röst få mig att må bra
    Tur att han har så många låtar 
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-20 20:23:09 följande:
    Det känns helt knäppt att prata om nån annan är MJ nu, men guuud va het Peter Andre är tycker jag Någon mer än jag som är ett fan av honom? Han är inte så superberömd i Sverige tyvärr...Mest känd som Katie Prices make som hon nyss skilt sig från.
    jag tycker okså han är skit snygg  ,fundera vad för låt med honom jag brukade lyssna till förr {#lang_emotions_undecided}
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-20 20:21:08 följande:
    Mm har du typ "I need you och Why?? Hihi.. =) Nu kan man ju skriva utan att bli anmäld :P då behöver man inte bry sig om det är lite OT eller inte.. **ler*
    fast lite komiskt om vi i vår tråd blir anmälda för OT av nån smygläsare ...
     som bara läser och aldrig skriver  {#lang_emotions_undecided} jag blev faktisk riktigt förvånad  när sådana klagande inlägg dök upp{#lang_emotions_surprised} och ja nu har jag läst tillbaxa till sidan 1
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-20 23:05:57 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 23:04:17 följande: Det blev jag med. Fattade inte varför dom skrev så när dom inte ens varit aktiva i tråden alls. Var ju bara ett skämt skrev dom sen :-/
     skumt skämt  ,hoppas vi slipper sådan lustigkurrar här,  men i denna tråd går det knappt vara OT 
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-20 22:57:07 följande:
    Nu äre läggdags för mig Nighty night
    god natt ser att du glömt att släcka lampan
Svar på tråden We are the Billie Jeans!