• Bevabus

We are the Billie Jeans!

Här är den nya diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

• Svar på tråden We are the Billie Jeans!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-30 13:19:13 följande:
    Usch för personer som skapar såna där falska twittrar, särskilt när det handlar om barn...
    Jag kollade igenom rååsas lista.. Var där jag hittade alla..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Kommer ikväll 19:00

Längtan efter dig skrev 2009-08-30 12:49:31 följande:
    Jag missade också Någon som vet om den kommer gå i repris, eller kommer att gå och köpa? Kanske någon som har spelat in så jag kan få köpa/låna ett band?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-30 13:28:48 följande:
    Vad heter hon?
    rååsa...npt sånt, haha.. Finns med i Beverlys lista
  • Bevabus

Ibland är det svårt att avgöra, men oftast så märks det hur oseriösa dem är om man tittar på deras bilder. Kändisar brukar oftast ha privata bilder på sig själv och inte ifrån photoshoots. Vissa som gör falska profiler säger "det här är en bild en kompis tog på oss när vi var ute och festade igår" och så är det en paparazzibild...

Te.x. Nicole Riche och Joel Madden har båda bilder med deras dotter Harlow. Joels bild är tagen framför en webcam och Nicoles ute på en gräsmatta. Det syns att det är deras egna och dem har skyddat Harlow väldigt bra ifrån paparazzi så deet finns knappt nå bilder på henne.

Brooke skrev 2009-08-30 12:51:44 följande:
    oh tack då vet jag hur jag ska se vilka som är riktiga och inte =)
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-30 13:28:48 följande:
    Vad heter hon?
    Jag blev oxo vän med henne..
Svar på tråden We are the Billie Jeans!