minnas xiii
Halloj!
Kikar in för jag råkar va pigg o må bra!
Igår somnade min lilla höna i min famn kl 17! Efter tårar vid matbordet, ville INTE äta! Hon vaknade pigg o glad efter 30 min vila mitt på dan. Så d kanske inte var så konstigt att hon däckade tidigt. Vi trodde hon skulle vakna o va pigg kl 3 lr nåt. Men hör o häpna: Ungen vaknar till vid 5,30 men somnar om inne i vår säng o vi ligger o väntar på att hon ska vakna vid halv sju! D blir mååånga timmars sömn d! Sen hade vi världens mysstund i sängen, så underbart! Vi kramades o pussades o pratade, hon älskar familjekramar, bamsekramar o hennes eget påhitt: Lilleskuttkramar.
Läser vad ni skrivit o jag tror att hand i hand m trotsen/jagkanbestämmasjälvsyndromet så går d en våg av kelgrisande. Samtidigt som dom ska bli mer egna o fria så ökar behovet av o va nära, på deras egna villkor såklart.. O d tar man ju tacksamt alla tillfällen till, gosandet, när d blir så mkt kamp o tårar däremellan.
Ja, jag har BF nästa fredag.... Gulp! Har haft lite molvärk men inte nåt regelbundet o inte nåt spec ont. Ingen slempropp lr nåt heller. Ser att ni talat om d här o jag tror jag svarade på ditt sms ungefär samma tidpunkt Minna. Kände d nog på mig
Hur mår Naffe??
Kram så länge!