minnas xiii
Förtydligar.. jag är alltså trött för dagen och inte annat! Lät lite fel där såg jag
Förtydligar.. jag är alltså trött för dagen och inte annat! Lät lite fel där såg jag
NU har vi packat upp alla kartonger, iaf det som skall vara inomhus. Garagekartongerna väljer jag att inte se ty de är Jonas *s*
Glömde resten till Maja.. den tredje ökningsperioden ifaller vid 3 månader, vissa äter mer då emedan vissa inte gör det. Både Mio och Luna hade den också dock.
Öz, någon trots är det inte tal om hos Elias. Din BVC är nog kraftigt ute och cyklar där gumman.. Förtrotsen, det som kommer innan deras trotsålder vid 2.5-år, kommer först vid 1.5-årsålder.
Fleecefilten kan göra honom lugn är min andra gissning. En känsla av "ombonat", "varmt och gott", "gosigt". Lite som när man lindar om små spädisar.
Öz, tack för fina ord
Jag säger som Fisk brukar säga, man klarar det för att man måste och inte har något val.
Angående vaccineringen.. jag lullar runt i min skyddade värld, i en liten by, och känner inte oro. MEN efter ett besök på Mio (möbelbutiken alltså) under dagtid, ingen större folkansamling så blev både Luna och Mio förkylda. Så SÅ skyddad värld lever jag inte i, det konstaterade jag.
Naffe, jag hade, med en del vånda och oro i ett gäng nätter framöver, försökt att se det som om andningslarmet fungerade. För det gjorde ju den även om det är infarktvarning på en. Jag hade försökt tänka omvänt, mer i "Vad hade hänt om jag inte hade haft larm?" För i slutändan är DEN tanken mer skrämmande än allt annat. Och precis som Förväntan säger, de gör andningsuppehåll de här små Kornen.
Dricker kaffe och väntar på att sotaren skall komma. Alla vet att sotare inte alls kommer inom utsatt tid, i det här fallet 7-9 så jag kaffear vidare jag.
Heeej Labi, skoj att se di'! Har tyvärr inga heta tips för era nätter men A är ju fantastisk som är torr om nätterna också. Wow! Och som savnligt så avundas jag värmen hos er, även om jag veeeet att man kan tröttna på det med ![]()