Inlägg från: Nellee |Visa alla inlägg
  • Nellee

Ramadhan

Är inte muslim men vill hoppa in och önska alla muslimer trevlig Ramadan och underbar Eid al-fitr!

//Kram Helena

• Nellee
    oOHalalOo skrev 2009-08-29 23:47:49 följande:
    Miss HelenaTack, vad fint av dig att vilja önska det. Det uppskattas verkligen, det var rart av dig.
    Det är så lite så Hoppas du mår bra och att din fasta går som du önskar. Du känner att Allah vakar över dig gumman. Du är en av de trevligaste här på fl och Han kommer att belöna dig.
  • Nellee

Hej alla muslimer, hoppas Ramadan går bra och att ni alla mår bra Önskar er alla en härlig dag.

• Nellee

Tänker inte ge mig in i diskussionen. Vill bara komma in och hoppas att ni alla fick en bra Ramadhan och ett härligt avslut

• Nellee
    Ja det är ju det som tråden handlar om ju! Hade rent av glömt av det. Jotack Ramadan gick mycket bra, sen kan jag alltid tycka att jag inte gjorde allt jag skulle ha kunnat gjort, jag vill ju göra mitt yttersta, men det är inte alltid lätt att hinna och orka med allt. Men avsikten är ju inte dum att ha med sig i det hela. Vi är inte perfekta och kan inte göra mer än vi klarar av. Ja Eid är trevligt. Folk kommer i en strid ström och hälsar på under dagen. Alla är finklädda och önskar varandra god helg när man möts ute på stan, vare sig man känner varandra eller inte. Det är trevligt och gemytligt.
    Vad skönt Jo, men så är det väl oftast? Att man velat gjort mer. Men så länge man gör sitt bästa, det är det som räknas. Vad kul att Eid var bra! Är det något speciellt ni äter just under de dagarna? Nyfiken som vanligt, ber om ursäkt om jag frågar för mycket.
Svar på tråden Ramadhan