• Jezan

Prematurträff i Linköping

Jag kan nästa vecka, nu är mannen hemma och kan både skjutsa mig och ta hand om hunden och är vi utomhus följer han säkert med också:) Kom hem från sjukhuset i går och fick hela 3 månaders ledighet innan vi ska dit igen så nu kan jag passa på att träffa folk innan förkylningssäsongen och influensan drar igång ordentligt.

• Jezan

Då kommer vi hela familjen om vi är utomhus, har aldrig varit där så det kan bli en trevlig utflykt för oss. Blir det inställt vid allt för dåligt väder? Lite tråkigt om vi åker från kolmården och ingen dyker upp.

• Jezan

Låter bra att du ringer om det blir inställt, skickar numret sen.

Vill också gärna vara utomhus mest för att jag försöker begränsa vistelsena på platser med mycket folk men också pga av kommentaren från maken, "men vad ska jag göra då?". Hade helt glömt bort honom och hunden och inte insett att alternativen åka fram och tillbaka 6 mil enkel resa 4 ggr på mindre än ca 3 timmar eller alt sitta i bilen under hela fikan var så lockande. Så nu hänger han och hunden med istället.

Skriv gärna om ngnav er som ska med är allergisk eller rädd för hundar så ska jag se om jag kan lösa det på annat sätt.

Svar på tråden Prematurträff i Linköping