ont på insidan av låren
Fler som har ont där. Gör mer ont på morgonen, svårt att ta på sig byxorna direkt på morgonen.
Fler som har ont där. Gör mer ont på morgonen, svårt att ta på sig byxorna direkt på morgonen.
Kan det var sendrag? Är ju vanligt att man får sendrag eller vad det heter i vaderna när man är gravid, speciellt när man sover/ligger ner. Jag har kännt det i vaderna många gånger. Kanske kan det även bli så i låret?
Låter som lite foglossningar i fogarna framtill. Har man lite foglossning i fogarna framtill brukar det stråla ner på insidan av låren. Har man foglossning i fogarna baktill strålar det ner i skinkorna, lårens baksida och fram på framsidan av låren....
Jag har alltihop och kan inte vända mig i sängen själv, får be mannen om hjälp en gång i timmen..., inte så kul faktiskt....
jaha så man kan ha fogglosning framtill okcå. känns som man har tex träningsverk i princip.
Fast man har det hela tiden... =/
Jo, det känns lite som träningsverk, kan sticka lite också. Jag brukar ha som mest ont på morgonen när jag är lite stel. Lite värme brukar hjälpa, typ en micrad riskudde.
Ett annat tips är att sova med en kudde mellan benen så att inte det översta benet hänger ner på det andra...