Inlägg från: Anonym (bröstälskare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bröstälskare)

vi som vill ha sex med tjejejer

Anonym (BStjej) skrev 2011-01-08 13:10:04 följande:
    Jag tror det är magen som e så härlig.. Ja jag är erfaen av tjejsex. Och jag kan rekomendera det starkt! :D
    ok...ja det låter ju härligt...själv är jag en av dom som fantiserar om det, än så länge. Hade tänkt vänta tills efter min graviditet är över och jag kommit i form igen...
  • Anonym (bröstälskare)
    Anonym (Secretgirl) skrev 2011-01-08 16:35:23 följande:
    Vilken vecka är du i nu då?

och vart bor du??
    Är i v. 28 och finns uppe i norrbotten...
  • Anonym (bröstälskare)

Finns det någon som vill dela med sig av sina erfarenheter, eller fantasier?

• Anonym (bröstälskare)
    Anonym (tjej) skrev 2011-01-13 16:31:23 följande:
    har ingen erfarenhet...än...tyvärr Flört

En fantasi är att jag träffar en tjej ute på krogen som har asfina bröst (av vad man kan se) så att man ger en komplimang och att det skulle vara opererade bröst som man erbjuds att klämma på för att känna att de känns "äkta" och sedan blir båda upphetsade och slinker in på toan och klämmer vidare och  kysser varandra för att sedan sluta där eller kanske fortsätta hemma hos någon...
    fantasier om krogen finns också hos mig...mer avslappnat, däremot så är mina fantasier mer att man är på något ställe och har ett rum där över natten. Så efter man träffats nere på discot och tagit några glas, dansat, hånglat och klämt lite på toa, så kan man fortsätta om det känns rätt förstås..uppe på rummet...
Svar på tråden vi som vill ha sex med tjejejer