• Anonym (L)

Min pojkvän klarar inte av att jag har barn.

Men vilken fjant. Bara det här velandet, som du följt med i av någon anledning, är skäl nog att göra slut. 

Det kommer aldrig att fungera. Minsta besvär med dina barn kommer han vända mot dig och ännu värre mot barnen. 

Jag är ensamstående med ett barn och om en man hade sagt så till mig skulle det vara tack och hej direkt. Mitt barn går före allt annat och jag skulle inte fjäska för en man som ser mitt barn som ett problem. 

Jag förstår om man inte vill träffa någon som redan har barn. Det är inget konstigt med det men att vela som han gör är bara omoget och patetiskt. 

• Anonym (L)
    Anonym (XXX) skrev 2023-08-11 02:15:27 följande:
    Nja, jag förstår hur det kan bli, utan att personen (vare sig det är en man eller en kvinna) behöver ha en räcka dåliga egenskaper för det. Man kanske tänker att man inte vill ha något seriöst, och man har inte tid att träffa någon så ofta ändå, så det är bara bra om han eller hon har sina barn att sysselsätta sig med varannan vecka. Så blir det mer kravlöst och mindre kvävande/krävande för en själv. Många har sådana "lösa" relationer idag, det är inget konstigt. 

...men sedan blir man kär, på riktigt! Eller om man inte direkt blir kär, så ser man i alla fall att den här mannen/kvinnan skulle ha varit ens perfekta partner, om det bara inte hade varit för de där barnen. Som tyvärr följer med på köpet. Och då börjar såklart det där velandet. 
    Jo, jag förstår det men jag förstår inte varför TS väntar och hoppas på en man som beter sig så. Han är en vuxen man som borde kunna fatta ett eget beslut  och inte leka med TS känslor bara för att han känner för att vara med henne - ibland. 
Svar på tråden Min pojkvän klarar inte av att jag har barn.