Framkalla foton från mobilen?
Kan man framkalla sina bilder man tagit med telefonen till riktiga foton någonstans?
Vad kostar det i så fall?
Kan man framkalla sina bilder man tagit med telefonen till riktiga foton någonstans?
Vad kostar det i så fall?
*puff*
ingen?
Det kan man väl göra på vilket ställe som helst där man kan framkalla foton från digitalkamera? Är inte så insatt men lägg in dem på datan tex genom att maila dem till din mail och sedan kan du bränna dem och ta med till affären eller skicka dem till tex. fujidirekt på internet. Tror jag... Har inte provat själv men det borde ju gå...
Vi har gjort så att vi lägger över dom själv på datorn. Sedan skickar vi dom över nätet till extra film för framkallning. Men de går väl att framkalla hos vem som hellst skulle jag tro.
Hm, det är så att jag måste skicka mina kort till min e-mail och det kostar. Ska jag sen skicka dom till ett fotobolag för att framkalla kostar det ju ännu mer, plus frakt. Därför tänkte jag om man kunde gå in på någon affär och framkalla. Har de sådana kablar där?
Men du måste väl ha fått en kabel med till din telefon som du använder för att flytta över bilder till datorn med ?
Jo jag har en sådan kabel, men den fungerar inte för jag fattar ingenting av den. Har haft folk som försökt hjälpa mig, men jag vet inte om det är min telefon, kabel eller dator det är fel på...