Sf bio, tummen NER!
Igår var jag & såg Linje 1 2 3 kapad på SF bio i Borlänge.
Jag hade med mig en räksallad som jag tänkte äta inne på biografen men blev stoppad & tillsagd att ingen sallad fick följa med in på biografen, det skulle tydligen vara för kladdigt. Mannen som sa detta var inte speciellt trevlig, om man säger så. Jag förklarade att salladen inte hade dressing så den kunde omöjligt smutsa ner stolarna på något sätt. Så jag fick ta med salladen in, men jag fick inte äta den. Vilket jag såklart inte gjorde.
Men när jag stod där i kön, gravid, hungrig & förbannad jag hur man släpper in små barn med marabou chokladkakor, men inte en vuxen kvinna med en räksallad? & detta gjorde mig otroligt irriterad!
Jag kan förstå att dem vill att man köper snacks av dem, men det gjorde jag också, två stora cola & en stor popcorn. Jag går i snitt på sf bio 10 ggr om året, så jag är vad man kallar en trogen kund där. Ska man behöva gömma salladen för att få käka den där inne? Ännu värre var det att biogubben stod i salongen innan filmen började & jag kände hur hans ögon brände mig i nacken. Han hade stenkoll på mig, jag inbillade mig inte, min sambo såg det också. Löjligt!
Dålig service eller jag som är löjlig?
Var bara tvungen att skriva av mig. Irriterande!