• kroppknopp

Behandling för att få tjockare slemhinna??

Har tunn slemhinna, endast 6 mm på dag 23. Tar Progesteronvaggisar för att jag haft för kort lutealfas och jag trodde att de även var bra för slemhinnan. Men gyn sa att det är Östrogen som bygger upp slemhinnan.
    Kan man få någon medicin för att få tjockare slemhinna?

• Svar på tråden Behandling för att få tjockare slemhinna??
  • Höst flickan

finns femitest el vad dom heter som bygger upp slemhinnan, dock får man ingen ägglossning när man tar dom.

• lillamilla75

Jag åt, kan det varit feminest dom hette??, för att tjocka slemhinnan samtidigt som proggarna har jag för mig när jag gjorde fet, fick fortsätta med feminest t.om v.12. Hör med din läkare

• Höst flickan

hum...kanske kan L-gardinin oxå bygga upp slemhinnan?
    Progesteron vaggisar?

Kommer vi lyckas någongång?..tvivlar rejält...
  • challis777

Jag köpte aloevera juice och min slemhinna blev tjockare av det. Eller så var det bara en lyckoträff, men den var tjockare än de två tidigare gångerna jag gjort vul utan att ha tagit aloevera...

• lillamilla75
    tredjejuli skrev 2009-09-01 23:23:41 följande:
    Jag köpte aloevera juice och min slemhinna blev tjockare av det. Eller så var det bara en lyckoträff, men den var tjockare än de två tidigare gångerna jag gjort vul utan att ha tagit aloevera...
    Var köpte du aloevera juice? hur mycket drack du?
  • challis777

Jag googlade och beställde via nätet, kommer inte ihåg vad det hette. Jag tog 20-30ml varje morgon på fastande mage.

• lillamilla75
    tredjejuli skrev 2009-09-01 23:49:32 följande:
    Jag googlade och beställde via nätet, kommer inte ihåg vad det hette. Jag tog 20-30ml varje morgon på fastande mage.
    Tack för ditt svar
Svar på tråden Behandling för att få tjockare slemhinna??