• Enjoy life

Vad skriver man till en kille man inte känner?

Sett en kille på avstånd, tagit reda på att han är singel o tagit reda på hans mobilnummer. Tänkte kasta iväg nåt sms för o visa att jag finns.

Men VAD skriver jag??? Hjälp!

• Svar på tråden Vad skriver man till en kille man inte känner?
  • puss

vet ahn vem du är?

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Enjoy life
    puss skrev 2009-08-23 09:39:47 följande:
    vet ahn vem du är?
    Nej, han vet inte vem jag är.
  • puss

mäh då är det ju lite rubbat att skriva sms ju. kan du inte råka springa på honom istället?

• Enjoy life
    puss skrev 2009-08-23 09:42:31 följande:
    mäh då är det ju lite rubbat att skriva sms ju. kan du inte råka springa på honom istället?
    Han o jag bor så till att det inte är möjligt. Umgås inte i samma kretsar heller.
  • puss

hur vet du att han är singel då?

• Enjoy life
    StorFot skrev 2009-08-23 09:42:47 följande:
    Skriv bara "ring upp mig, intresserad...." borde fungera...
    Ler - tror du? Vilket självförtroende man skulle behöva ha för o skicka ett sånt sms...!
  • Enjoy life
    puss skrev 2009-08-23 09:44:26 följande:
    hur vet du att han är singel då?
    En kompis har snokat reda på det. Liten ort...
  • Donno

"tjingeling! såg dig **** och måste bara säga att jag gillar vad jag såg. //*****"

varför göra saker så komplicerat?

To cute to blend in...
  • Enjoy life
    Donno skrev 2009-08-23 09:46:45 följande:
    "tjingeling! såg dig **** och måste bara säga att jag gillar vad jag såg. //*****"varför göra saker så komplicerat?
    Nåt åt det hållet låter bra...
  • Donno

såg dig PÅ (skulle det ju va )

To cute to blend in...
  • luddigamaskrosen

Tror som STorFot att du ska vara rak bara!

• SilverEmma

Jag har gjort det där en gång...var intresserad av en kille & fick reda på hans mobilnr av en kompis.

Skickade: "Hallå babe! Skulle vi ses till helgen eller? Pussipuss //Emma"

Sen följde en väldigt lång sms-konversation om att HOPPSAN, jag skickade visst fel men det här var ju ett roligt sätt att träffa någon! Till slut träffades vi "på riktigt" och var sen tillsammans i ett halvår innan jag berättade sanningen för honom. Han tyckte bara det var kul!

Sen att killen visade sig vara ett jävla praktsvin har inte med saken att göra....

• luddigamaskrosen

Resten jag skulle skriva hann jag inte med förn jag tröck på skicka. hehe. Skriv något om att du sett honom och blev nyfiken. Jag vet faktiskt ett par som fått såna fraser (en via sms och en via mail). Dom tog det bara positivt!

• StorFot

Jo jag menar det, är du rak och bara skriver "Ring mig, intresserad" så lär han ju undra vem du är och då får ni lite tid att prata direkt... istället för det blir massa messande... om jag skulle vara killen ifråga så skulle jag helt klart bli mer nyfiken än ett krystat sms om att jag var snygg och såg dig där osv... blir mer spänning när han inte har en enda aning om vem du är. Sen om han ringer så kommer han skapa en uppfattning om dig som person....

Svar på tråden Vad skriver man till en kille man inte känner?