Operation av framfall
Anonym (Nyfiken) skrev 2009-08-23 15:51:32 följande:
Anonym (Nyfiken) skrev 2009-08-23 15:51:32 följande:
Jätteintressant att höra, jag ska inte opereras än, men kanske efter att jag har fått mitt sista barn. Gud vad skönt att det går att göra någonting åt detta problem.
hej.
måste fråga er om en sak. min förlossning gick dåligt med stoor bristning. nu har ja kännt tyngdkänsla typ i en månad. kollade upp d hos en gynekolog men hon såg inget. jag var så lättad att ja glömde fråga vad det är ja känt isåfall.
sedan ja började fatta att den nya tyngdkänslan kanske var framfall så har jag ju varit försiktig.
några teorier från er sida?
hej!
jag har ett lätt framfall, men undrar nu.. kan man träna normalt? sittups m.m.?
kan det förvärras av träning så att säga?
Måste bara fråga,har någon av er varit med om att hela urinröret flyttat sig nämre slidmynningen? Jag tror att mitt har gjort det nämligen

Hej!
Ser att det här är en gammal tråd, men jag testar och ser om någon vill svara...
Jag misstänker att jag har fått ett framfall efter min förlossning för ca 2,5 mån sedan... Är skitnervös men ska prata med min barnmorska imorgon.
Min största oro är nu framtida barn, Jag vill så gärna ha fler barn. Går det trots framfall?
Tack att ni svarat, jag har försökt leta info, men hittar mest fakta om vad framfall är.
En fråga till... Hur sjutton lyckas man få till det i sängen och bli gravid igen när det känns som att själva öppningen är blockerad?