• Barnlängtan1

Vi ensamstående bi/homo tjejer.

Hejsan alla därute!!

Skulle vara jättekul å prata med andra kvinnor härinne som är ensamma och är homo eller bi...

Så skriv på!!;)

• Svar på tråden Vi ensamstående bi/homo tjejer.
  • Licens To Kiss
    Barnlängtan1 skrev 2009-08-24 21:19:13 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-08-24 21:16:55 följande: du är nog den ända då:) trevligt jag säger samma sak,,jag vill ha många barn..hittar jag en tjej som vill ha barn å det jättekul:) å vill ha fler...
    Låter som vi vill samma sak. Nu blev ju jag nyfiken på dig.
    I väntan på barn nr 2. Älskar mina barn.
  • Barnlängtan1

Licens To Kiss skrev 2009-08-24 21:22:19 följande:

Låter som vi vill samma sak. Nu blev ju jag nyfiken på dig.
    ja det låter ju så:) men antar du bor långt bort??? som vanligt..hehe
  • Licens To Kiss
    Barnlängtan1 skrev 2009-08-24 21:24:11 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-08-24 21:22:19 följande: ja det låter ju så:) men antar du bor långt bort??? som vanligt..hehe
    Jag bor i Sthlm. Är det långt till dig?
    I väntan på barn nr 2. Älskar mina barn.
  • Barnlängtan1

Licens To Kiss skrev 2009-08-24 21:37:22 följande:

Jag bor i Sthlm. Är det långt till dig?
    skrev till din inbox istället:)
  • Barnlängtan1

ingen mer som vill tjöta lite??:)

• princess of hearts

Hejsan! Jag måste väl ändå räkna mig som ensamstående. Är singel och bor i lägenhet i en ganska stor stad med min son på två år och en kanin på tre år. Så helt ensam är jag trots allt inte Studerar för tillfället... Kul att prata med lite andra ensamstående homosar och biisar.

• Barnlängtan1

princess of hearts skrev 2009-08-26 20:23:18 följande:

Hejsan! Jag måste väl ändå räkna mig som ensamstående. Är singel och bor i lägenhet i en ganska stor stad med min son på två år och en kanin på tre år. Så helt ensam är jag trots allt inte Studerar för tillfället... Kul att prata med lite andra ensamstående homosar och biisar.
    ja men vad trevligt:)

skaffade du din son på egen hand???
  • princess of hearts
    Barnlängtan1 skrev 2009-08-27 08:52:44 följande:
    skaffade du din son på egen hand???
    Nej, tillsammans med en vän. Vi bodde till och med ihop under slutet av graviditeten och tills sonen var åtta månader. Nu bor sonen varannan vecka, men vi ses mer än så eftersom vi ofta umgås allihopa. Det fungerar bra än så länge.
  • Barnlängtan1

princess of hearts skrev 2009-08-27 09:37:59 följande:

Nej, tillsammans med en vän. Vi bodde till och med ihop under slutet av graviditeten och tills sonen var åtta månader. Nu bor sonen varannan vecka, men vi ses mer än så eftersom vi ofta umgås allihopa. Det fungerar bra än så länge.
    det låter ju bra att ha det så:) tur att det funkar:)
  • Stumpan84

Är bisexuell och "ensam"! Jag och pappan väntar vårat andra barn men tyvärr funkade det inte mellan oss. Vi är dock goda vänner och jag anser mig därför inte ensam men är dock inte i ett förhållande...

Svar på tråden Vi ensamstående bi/homo tjejer.