• höst

Myggnät till vagga och spjälsäng

Var har ni handlat myggnät till vagga respektive spjälsäng och vad kostar det?

• Svar på tråden Myggnät till vagga och spjälsäng
  • nina1

Behöver man verkligen det?
    Jo kanske, om man har fönster öppet då eller?

• mamma2004

Jag har inte tänkt köpa det. Har inte kollat alls på det så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

• jeannette

när jag ska upp till ume där mina föräldrar bor eller när vi far till killes föräldra stugga i norrtälje så behövs det sånt...

mamma har köpt en myggnät för säng o vagn

så det är bra

• Hunney

Jag har själv tänkt köpa det men har ingen aning om vart....
    KAnske syr en själv?....

Anledningen till att jag vill ha det är inte myggor (ska ha barn först i november så myggor finns det nog inte då:). det är katten. vill inte att den ska kunna krypa upp i lill*ns säng.

Om någon har tips vart man kan köpa myggnär så skriv! :)

• höst

Jag vill ha för att undvika att myggor, knott, bromsar, flugor, getingar mm ska kunna bita/sticka min lilla bebis. Tänkte nämligen inte vara i stan efter födseln utan i sommarstugan och där kryllar det av insekter...

• höst

Tusen tack pippil!

Har varit inne på några sidor utan att hitta, denna var ju jättebra!

Kram =)

• Milda

Hmm...det har jag inget men vi har ett till vagnen......man kanske kan ta det!

• snake

Tänkte bara tipsa om att det finns myggnär på Jysk för ca 50:-, säkert billigare än i barnaffärer...

• höst

Myggnäten på Jysk är det till spjälsäng eller vagga eller barnvagn?

Tack för tipset
    /Höst =)

• Rubia

Oj, denna usla mor hade aldrig myggnät till något, varken spjälsäng eller vagn... Men jag upplevde aldrig några problem med insekter faktiskt. Bor i Gbg iofs, här är det kanske mindre insekter än på andra håll?? Nu har jag faktiskt fått ett myggnät av en granne så nu har jag det åtminstone till vagnen...

• nenababe

Det finns på G-knapp på nätet.. 149 eller nåt sånt kostar det till spjälsäng... Vet inte om det fanns till vagga.. Kram!

• Ankis71

Händiga jag sydde ett själv av "tyll"-tyg på IKEA som egentligen ska vara till gardiner. två längder som var jättestora (2*3meter tror jag) kostade 50:-. Sen gjorde jag en typ himmelsäng som jag fäste ovanför spjälsängen och som man kan dra för så hela blir omgiven. Mysigt blev det.

Svar på tråden Myggnät till vagga och spjälsäng