Idol-2009
Däremot så äääälskade jag Jenny nånting som sjöng Doctor Hook-låten. Randig tjöja och keps hade hon. Åååå så bra hon var!!
Jag är lite irriterad på tv4 faktiskt............vissa personer får jättemycket TV-tid medans andra inte syns alls
Blir ju orättvist i sista omgången när folket ska rösta ju. Folk lär ju vara mer benägna att rösta på tex Pjotr som fått massa tid i rutan än på Patrik tex som inte synts överhuvudtaget under uttagningarna!
Alltså jag är lite förbannad för att Jon gick vidare!
Ja, jag vet att han är jäääätte-poppis här inne på FL, men jag tycker fan inte att han var värd att gå vidare efter de 2 urkassa framträdandena han genomförde i veckan!!
Tyckte det var synd att KArolina åkte i fredags, hon har ju sjukt bra röst men tyvärr så passade låten inte henne alls
Fattar dock inte hur Rabih INTE kunde hänga löst??? Han är ju kass!!!!
Mina favvisar är Tove och Erik! Sen måste jag erkänna att Reza är jäkligt bra oxå, gillar hennes röst som f*n men klarar tyvärr inte av henne när hon pratar....
Oooooh I´m so happy!! Jag tippade helt rätt igår, att Camilla och Nicklas skulle hänga löst och att Camilla skulle åka ut. Jag kan inte med henne helt enkelt, hennes engelska uttal är helt underligt och hon är alldeles för käck för min smakm och Guuuud så trista låtar hon framfört varje gång!!
Erik var ju lätt bäst igår tätt följd av Reza. Jag är så kluven vad gäller Reza, hon är så jobbig som person, men attans vad hon kan sjunga, hon är verkligen superproffsig - känns som en färdig artist liksom.
Blev dock glatt överraskad av Eddie igår som gjorde väldigt bra ifrån sig jämfört med förra gången.........
Jag tycker Mariette är lite trist, visst hon sjunger bra men hin gör liksom alla låtar på samma sätt och det blir bara tråkigt i längden..........
Min lista:
1Erik
2Reza
3Tove
4Calle
5Eddie
6Erika
7Mariette
8Nicklas
9Rabih