Inlägg från: MassiiMotoo |Visa alla inlägg
  • MassiiMotoo

Idol-2009

Fler än jag som gillade Jon. Han har en fin röst, men tyckte att han ansträngde den lite väl mkt någon gång. Men härlig sångstil hade han ;)

• MassiiMotoo

Han i slutet föll jag pladask för. Hans lite töntighet, och blyghet var så söt. och hans röst wow, my kind of voice. Lite av en whiskey röst degillar jag på killar... han kommer nog till finalen ;)

• MassiiMotoo

Någon som vet om ha killen som eplade gitarr vid audition, som aldrig en s fick en bedöming utan han fick en guldbiljett medans han sjöng och gick ut, vad hette han? är han kvar?

• MassiiMotoo
    Lantani skrev 2009-09-23 22:50:40 följande:
    Calle är kvar ja
    pheewww tack!! har missat honom tycker jag
  • MassiiMotoo
    Lapplandspärlan skrev 2009-09-25 21:40:09 följande:
    Jag är skitsur att "gulliplutt" tjejen gick vidare, man orkar ju inte lyssna på henne när hon ska låta så där...grrr...Ta Joy i stället förh-vete hon har ju åtmindstånde något att erbjuda! suck...
    Håller med!!

Ska rösta på Calle jag med, trots att de tar emot att rösta emot Piotr
  • MassiiMotoo

Har med följt de idag.

hmmm jag tyckte Reza var klart bäst ikväll.

Rabih hamnar nog i botten med Nicklas, jag gillar inte honom hahaha;)

• MassiiMotoo
    PixL skrev 2009-10-09 22:05:55 följande:
    Trailer T skrev 2009-10-09 22:05:21 följande: Vad fan, du snackar. Hennes hår möglar ju.
    Ja jag tycker de är ofräsch de där.
    men hon sjunger bra gör hon
  • MassiiMotoo
    PixL skrev 2009-10-09 22:07:09 följande:
    Den i Idol som jag stör mig på så mycket så att jag vill gråta (eventuellt spy) är Camilla elller vad hon nu heter (det klämkäcka schlagertrollet)
    Ja jag med! Usch hon slaktar ju låtarna. Kanske inte ikvälls låt men blääääääää
  • MassiiMotoo

Fan jag missade sexdomstolen som gick på tv400. attans

Men nu funkar inte min kanal. ni som har den funkar den hos er ?

• MassiiMotoo
    PixL skrev 2009-10-09 22:24:14 följande:
    Karolinas kjol var jävligt ful.
    ahahaha ja jag tyckte med det. Det var lite väl  mkt som hon försökte vara Lady gaga för att hon sjäng hennes låt.

Lady gagga har ju crazy klädsel
Svar på tråden Idol-2009