Inlägg från: ImLost |Visa alla inlägg
  • ImLost

Idol-2009

vackrastarflow skrev 2009-09-15 20:41:14 följande:
    Jag tyckte han var jättebra! Men å andra sidan tyckte jag inte att tanten ens hade en bra grundton, så vi tycker nog inte så lika
    tycker samma som du :)
  • ImLost

men ..hut tänkte juryn ? nicklas ? Camilla ?!

hade så gärna sett Clara !

• ImLost
    Emlak skrev 2009-10-02 21:56:29 följande:
    Camilla är för övrigt lite golddigger... har släppt en singel för några år sen under namnet cam tyler... sen har hon varit tillsammans med kicken och sen med henrik från scotts och nu hotell"kungen" i Kalix...Hoppas bara att hon väljer någon bättre låt till nästa fredag om hon är kvar, för hon är duktig på att sjunga bara hon inte slaktar..
    hur vet du om hennes tidigare förhållanden ?
  • ImLost
    Emlak skrev 2009-10-02 22:00:10 följande:
    Jag kommer från kalix =)
    hehe ja och jag i från lidköping och inte fasen visste jag om henne och henke ? :)
  • ImLost
    vackrastarflow skrev 2009-10-02 22:12:05 följande:
    Cam Tyler? hmm.
    hahah jaaa det låter som en porrskådis ;)
  • ImLost
    Thaleya skrev 2009-10-02 22:14:10 följande:
    mm, sångkvalité som en med.Då är det här bä

oh ja ..olika divisoner ;)
  • ImLost
    vackrastarflow skrev 2009-10-02 22:54:31 följande:
    vill du verkligen det??rekommenderar att se det dagtid, så det inte blir så läskigt
    hahahahaha
  • ImLost
    vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:37:23 följande:
    Har ni sett att det är mindre smink och utmanande kläder i år? Jag tror att TV4 fick jättemycket kritik förra året för att deltagarna var unga och exponerades på ett sätt som gjorde att musiken hamnade sekundärt... Jag tänker på den där 15 åriga tjejen som blev jätteledsen när hon åkte ut och när tårarna rann längs hennes kinder så fick hon en mikrofon i handen för att sjunga sin låt en sista gång..... Minns ni? Usch, vad hemskt det var...
    vem då?
  • ImLost
    vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:37:23 följande:
    Har ni sett att det är mindre smink och utmanande kläder i år? Jag tror att TV4 fick jättemycket kritik förra året för att deltagarna var unga och exponerades på ett sätt som gjorde att musiken hamnade sekundärt... Jag tänker på den där 15 åriga tjejen som blev jätteledsen när hon åkte ut och när tårarna rann längs hennes kinder så fick hon en mikrofon i handen för att sjunga sin låt en sista gång..... Minns ni? Usch, vad hemskt det var...
    hmm..och MINDRE utmanande ...kan man har kortae kjolar/klänningar ?
  • ImLost
    ming skrev 2009-10-02 23:42:09 följande:
    Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:39:20 följande:
    Rabih behövde också ett stylistbyte.
    *håller med* hatar den där töntiga kepsen på sned
  • ImLost
    Eisa skrev 2009-10-15 21:27:29 följande:
    Har nu kollat på Idolernas rep på MJ-låtar Rabih låter helt fantastisk i You are not alone.Camilla underbar i Human Nature.Tove och Mariette asbra också!
    vad duktiga de är !! faktist !
  • ImLost
    Jossisen skrev 2009-10-16 16:14:38 följande:
    Jag tyckte Niklas och Eddie var sämst i de där klippen. Har lite svårt för Rabih också med den där pipiga rösten. Men det är nog ett tema som passar honom perfekt.
    jag tyckte niklas var sämst, förstår inte alls vad han "har" !?
Svar på tråden Idol-2009