Inlägg från: Aint Your Fairytale |Visa alla inlägg
  • Aint Your Fairytale

Någon mer än jag som blev helt fängslad av den sista tjejen som fick guldbiljett av Anders Bagge på hans roadtrip som visades igår?!

Guud, jag började gråta när jag hörde henne... Blev helt rörd och rös.

Vilken röst alltså.

• Aint Your Fairytale

Ja det kanske hon var... Hon hade på sig en ljusblå skjorta och sååå mörkbruna och vackra ögon. Blont hår.

udda3 skrev 2009-09-17 15:39:48 följande:
    hon 16 åringen eller? hon va sjukt duktig o väldigt söt
  • Aint Your Fairytale

Om jag ska vara ärlig så minns jag inte alls vad hon sjöng... Bara att hennes underbara röst och söta utseende etsade sig fast i mitt minne. *ler*

udda3 skrev 2009-09-17 15:42:11 följande:
    hon sjöng väl samma låt, the greatest love, som Zara Larsson i talang??
  • Aint Your Fairytale

Jag har också svårt för de som måste waila HELA tiden... Det låter bara sååå överdrivet.

Näe, tacka vet jag de som sjunger ordentligt och har unika och udda röster!

giftgrodan skrev 2009-09-17 20:28:44 följande:
    gud vad jag tycker illa om när de bara wailar... *gillar inte rasmus*
  • Aint Your Fairytale

Själv har jag en mycket välanvänd inspelningsbar dvd.

Det är ju kanon att kunna spela in hur mycket som helst.

vackrastarflow skrev 2009-09-19 10:59:48 följande:
    Jag missade också Idol igår... Men på förmiddagen hade jag hämtat min inspelningsbara digitalbox så jag har sett det nu (vilken underbar underbar maskin!!) Roligt avsnitt!! Sååååå kul att Nils dök upp Jag diggar dessa människor som vågar röra sig utanför ramarna. Och han sjöng absolut helt ok!Rätt folk gick vidare från andra chansen tycker jag också. De borde helt enkelt ta en tjej och en kille varje gång som standard.
    Kaxmaja skrev 2009-09-19 11:02:21 följande:
    Åhh jag hade ALDRIG överlevt utan PVR dekodern Spelar in typ ALLT. Eller rättare sagt jag seriekopplar så jag äns slipper tänka på att spela in
  • Aint Your Fairytale

Det är jobbigt dock ifall man är borta en länge tid och har jättemycket inspelat att se... Man får kolla nonstop i dagar, haha... Haha, näedå men det känns nästan som det.

Kaxmaja skrev 2009-09-19 11:09:44 följande:
    I löööve it. Man åker bort en vecka och vips har man 400timmar att kolla på när man kommer hem
Svar på tråden Idol-2009