Inlägg från: Monaaa |Visa alla inlägg
  • Monaaa

Idol-2009

Det verkar bli stor konkurrens bland gitarrspelande killar.

• Monaaa
    vackrastarflow skrev 2009-09-23 20:23:16 följande:
    åh dessa är bra!
    Min favorit är, oavsett hur han är i gruppgrejen, Calle (som ser ut som Jamie Oliver)! Förutom honom så gillar jag typ 4-5 st till. Resten är lite för mycket main stream för min smak.
    Erik Grönwall har en vansinnigt grym röst och Mariette Hansson är helskön.
    Patrik Öhlund är bra, var inte han med i Fame Factory?
  • Monaaa
    vackrastarflow skrev 2009-09-23 20:36:47 följande:
    är det där jag känner igenom honom från?! aaaah tack! Mariette gillar jag också! Har några andra personliga favoriter men är inte så bra på namn Jo Joy gillar jag!
    Varsågod.
    Jag är själv kass på namn. Men just i det här fallet hade jag faktiskt fört några anteckningar.
    Har även satt plus på Clara Hagman och Emma Strålin, fast just nu minns jag inte alls vilka de är.
    Vad gäller Joy (henne minns jag) så får hon det nog svårt på grund av att hon förmodligen är lite på fel ställe, så att säga. Men man vet aldrig. Jag gillar henne.

Ska tillägga att jag inte ser dagens program just nu, så jag vet inte vad som händer.
  • Monaaa
    vackrastarflow skrev 2009-09-23 20:46:24 följande:
    Clara är tjejen med det lockiga håret *minns*
    Ah, då vet jag! Tack.
    En jag minns att jag inte alls förstår grejen med (förutom han som inte kan sjunga, utan bara åbäkar sig) är Piotr.
  • Monaaa

Som jag påpekat tidigare; jag förstår inte alls grejen med Piotr.

Patrik, däremot, är en mycket bra sångare.
    Han var finalist i Fame Factory 2006 (bl.a. Linda Bengtzing var med samma år) när Sanna Oxenryd vann.

• Monaaa

Den här låten skulle passa perfekt till Erik!

Svar på tråden Idol-2009