Inlägg från: Tudor 05 |Visa alla inlägg
  • Tudor 05

Idol-2009

Jag gillar Calle, tjejen med dreadsen, Joy, en blond tjej från "Bagges tia" och så även 16-åringen som sjöng med Jon och en kille till när de gjorde en sång ihop.
    Hon åkte ju tyvärr ut, och det var synd för hon hade en ball unik röst.
    Mehmet var också cool.

• Tudor 05
    Lakrulla skrev 2009-10-15 11:06:20 följande:
    Med risk för att bli påhoppad.........men jag förstår inte hur man kan ha ett MJ-tema. Den enda som kan sjunga hans låtar är MJ själv! Ungefär lika illa som att ha ett Elvis-tema..Men jag lovar att ta tillbaka allt om det är någon imorgon som överbevisar mig
    Jo Amanda Jensen gjorde Elvis Suspiscious minds skitbra tyckte jag. Men jag håller ändå med och undrar hur man kan ha MJ-tema. skittråkigt ju.....
  • Tudor 05

Jag gillar Mariette. Hon har coolast stil och verkar mest vara sig själv av dem.

Tove är lite fram o tillbaka. Hon verkar lite dryg på nåt sätt... Men hon är helt okej, så hon är ändå en av dem jag håller på.

Nicklas blev bättre och bättre, och han kändes alltid som han verkligen försökte ge allt jämt. Synd att han åkte ur.

Calle har jag gillat hela tiden, men det var inte förrän nu under rock-temat som han verkligen utvecklades.

Rabih kan jag inte alls med, och det är någonting med Erik jag inte heller gillar. Så de två får gärna åka ut.

Eddie, Reza och Erika är helt ok alla tre. Men mina favoriter är Mariette och Calle. Gillade även Karolina (när hon sjöng man's world speciellt. shit vad bra).

• Tudor 05

Tove gillar jag mindre o mindre..... hon var en favorit från början men nnu får hon gärna åka ut för min del.

Fasiken vad mariette och calle var bra ihop! fast det är ju också de två jag håller på ;)

• Tudor 05
    vinterlärka skrev 2009-11-14 11:52:30 följande:
    Tudor 05 skrev 2009-11-13 23:51:18 följande:
    Jag känner likadant. Visst, hon sjunger bra, men jag tycker hon har blivit lite divig. För mig är personligheten minst lika viktig som sången och framtrådandet. Så är det med alla artister jag gillar. Jag förstår dock att det inte är lätt med alla förändringar när man bara är 16 år.Mariette och Erik är mina favoriter nu. Erika har ju åkt ut, saknar henne
    ja men precis. det är nåt med hennes personlighet. Först tyckte jag att hon var coll och sjöng grymt. Nu tycker jag fortfarande att hon sjunger bra, men den coola attityden har mer blivit en divig attityd. Såna personer har jag svårt för...
  • Tudor 05
    snillis skrev 2009-11-20 16:58:08 följande:
    Jag tycker också att Erik är skittråkig och han får gärna ryka för min del.Calle är ju den som vuxit mest under programmets gång och det är verkligen kul att se hans utveckling.Mariette är jämn - aldrig riktigt dålig, oftast skitbra, och i förra veckans duett helt briljant.Tove är ojämn, bra ibland och riktigt dålig ibland.Reza har jättebra röst men har liksom inte _det_.Framför allt är det svårt eftersom de som är kvar är så himla olika till stil och röst och allt.
    Jag håller med dig om precis allt!

För mig får gärna Erik eller Tove åka hem. Båda är duktiga, men jag gillar dem bara inte. Mariette eller Calle hejar jag på! Calle har utvecklats mest.
Svar på tråden Idol-2009