Inlägg från: riot |Visa alla inlägg
  • riot

Idol-2009

världens bästa låt!

• riot
    vackrastarflow skrev 2009-09-17 20:26:26 följande:
    åååååh så sjunger han Paolo Nutini. Nu blev jag automatisk kär!!
  • riot
    vackrastarflow skrev 2009-09-17 20:27:33 följande:
    jaaaaaaaaaaaa kom precis ihåg hur kär jag är i Paolo. kan inte han vara med i idol??
    Menar du att du glömt det?! Herregud, efter senaste plattan är jag nog mer kär än någonsin. Vilken fantastisk man han är.

Åhhhh.

Men, den där Rasmus? Är det bara jag som avskyr detta jävla wailande?
  • riot
    vackrastarflow skrev 2009-09-17 20:30:44 följande:
    jag har inte gift mig med den senaste plattan på samma sätt som förra. men jag ska ge den några chanser till Denna är så OT, men dedikerad till Riot (här pratar han dessutom!)

Alltså, slutpartiet av 'Coming up easy' är det lyckligaste jag någonsin hört någon vara sjungandes, haha. Och 'No other way' är så jävla smäktande att jag...åh. Pinsamt.

Och nu ska vi sluta vara OT.
  • riot
    ElinOlsson skrev 2009-09-17 20:34:33 följande:
    80-talet, vad kunde gå snett, vad kunde gå galet?
    När Reagan löste twisterna och Europe låg på listorna!
  • riot

Har jag förstått rätt att det är slutaudition nu?

• riot

Måste den-andra-snubben-i juryn-som-inte-är-Bagge vara så jävla dramatisk? "Drömmen slutar här"

• riot

Väljer dom låtar helt fritt eller har dom begränsningar?

• riot
    Emma83 skrev 2009-09-28 20:24:35 följande:
    men varför dessa glasögon Andreas ?
    Ögoninflammation, thank god.
  • riot

Den här sista snubben är anledningen till varför jag egentligen inte tittar på Idol. Förra året började jag titta enbart pga Lars och nu tänker jag kika och se om Calle klarar sig.

• riot
    vackrastarflow skrev 2009-09-28 20:38:51 följande:
    och vad jag längtar efter Lars album!! riot, jag måste bara säga... din musiksmak är underbar! Eddie nu, smart drag att ta en Michael-låt. Låter jättefint!
    I know, din med! Jag längtar med, speciellt efter att han och Elin Sigvardsson hänger ihop och gästar varandras skivor, härligt!
Svar på tråden Idol-2009