Inlägg från: rivkale |Visa alla inlägg
  • rivkale

Idol-2009

Passade inte alls hans röst tycker jag..

• rivkale
    Mynta skrev 2009-10-02 20:53:01 följande:
    Sammanfattning av Jons uppträdande; Fula glasögon, bra låt, bajs, bajs, bajs, bajs.
    hihi
  • rivkale

Jag gillar Eddie!! (Vaddå surt!?) Men varför Nicklas??? Fattar inte det. Tog de honom bara för att det skulle vara oväntat eller? Fånigt tycker jag

• rivkale

Nästa kommer att bli Moa tror jag. Inte för stt jsg tycker hon e så bra, men jag tror de tycker det

• rivkale

Hon e skitbra, men håååret. För fasen!

• rivkale

Ja hon påminner, men jag tycker itne det är så bra

• rivkale
    Mynta skrev 2009-10-02 21:10:26 följande:
    Hahahaha!!Jag är nog den enda som inte dyrkar Mariette. Hon har bra röst, men jag klarar inte av henne...
    Varför? Är det håret?
  • rivkale
    Thaleya skrev 2009-10-02 21:11:47 följande:
    nee jag gillar inte heller henne, något med henne sticker i mina ögon.
    håååret, det ser för j-t ut.
  • rivkale
    ElinOlsson skrev 2009-10-02 21:13:06 följande:
    Äh, de ska ju stylas om nåt avsnitt. Rösta kvar henne, så kanske nån ger henne en kam!
    måste man inte klippa av allt då, går det att restaurera rastahår? Hm
  • rivkale
    Mynta skrev 2009-10-02 21:15:03 följande:
    Njaej... Jag vet inte varför jag inte gillar henne. Hon är för konstig. Och jag får läskiga jag-är-med-i-idol-för-att-sprida-politiska-budskap -och-inte-för-att-jag-vill-bli-idol-vibbar av henne.
    hahaha vad roligt! kan iofs hålla med!
  • rivkale
    ElinOlsson skrev 2009-10-02 21:16:02 följande:
    Ingen aning. Skulle tro det. Om inte nån har nåt dunderbalsam och enormt med tid!
    Kankse med extensions! Hoppas, för hon lär inte åka
  • rivkale

I wannabe skrev 2009-10-02 21:28:40 följande:

Hörde ni att Camilla sa att hon inte fick ändra?? Det va ju faktiskt lite taskigt...
    Håller med, lite bättre input borde man kunna förvänta sig. Även om jag undrar varför hon väljer exakt samma upplägg från början
  • rivkale

I wannabe skrev 2009-10-02 21:32:19 följande:

Ja, det undrar ju jag med iofs... Men jag tycker det är starkt att säga att man hatar ngn för detta. Det är ju liksom Idol, en musiktävling...
    Jag tycker också att det är för starkt att säga att man hatar ngn för det här. Får man ens skriva så här? Hm, jag tycker inte så illa om Camilla. Hon gjorde lite tokiga val, men är rätt charmig faktisxkt
Svar på tråden Idol-2009