Idol-2009
Camilla är pinsam och vi funderar här i hemmet vad som är fel i hennes huvud. Det känns som hon är störd på något sätt.... Hon saknar gränser på ett osunt sätt.
Vad tycker ni?
Camilla är pinsam och vi funderar här i hemmet vad som är fel i hennes huvud. Det känns som hon är störd på något sätt.... Hon saknar gränser på ett osunt sätt.
Vad tycker ni?
Jag är övertygad om att Camilla kommer få vara kvar i tävlingen betydligt längre än vad hon och hennes röst förtjänar....
Kommer ni ihåg Jens? Han som hade en "rädda-Jens" grupp bakom sig som röstade på honom hela tiden bara för att förstöra programmet? Precis sådan plats tror jag att Camilla kommer få. Hon väcker känslor och det röstar folk på!
Vad tror ni?
Jag har verkligen tänkt på hur omröstningsprogram funkar och det verkar som att rösterna hamnar på den som skapar mest känslor. Ett exempel är Let's dance då Magnus Samuelsson vann. Han var inte bäst (tycker jag) men han levererade ändå mest underhållning. På samma sätt tror jag att många duktiga deltagare i årets Idol kommer att få åka hem bara för att Camilla levererar underhållning. -Tyvärr!
Jag vill självklart inte påstå att Magnus Samuelsson var kass -absolut inte. Men jag vet inte om jag tycker att han var bäst på att dansa. Men han var helt klart bäst på att underhålla!
Jag tror att Camilla kommer att gå till minst top 5! Så är det när tittarna röstar...
Fattar inte varför dom tog med henne.....
Gör ni?
Min sambo sitter här och säger att Camilla har röst men jag kan inte ta till mig den för att rösten dränks av hennes otroligt dryyyyga personlighet.
Har ni sett att det är mindre smink och utmanande kläder i år?
Jag tror att TV4 fick jättemycket kritik förra året för att deltagarna var unga och exponerades på ett sätt som gjorde att musiken hamnade sekundärt... Jag tänker på den där 15 åriga tjejen som blev jätteledsen när hon åkte ut och när tårarna rann längs hennes kinder så fick hon en mikrofon i handen för att sjunga sin låt en sista gång..... Minns ni? Usch, vad hemskt det var...
Jag ska kolla upp det där.... Jag har verkligen för mig att hon var bara 15 år...
Yazmina Simic, så heter hon och det står att hon var 16 år men jag ger mig inte.... Jag har verkligen för mig att hon och en annan tjej var 15 år men skulle fylla 16 år det året.
Hon var 16 år... Jag ger mig!