Idol-2009
Vad sa de till den här Annie Fredriksson, finns det med någonstans? Eller kan man bara se henne sjunga då man tittar på allas auditions?
Vad sa de till den här Annie Fredriksson, finns det med någonstans? Eller kan man bara se henne sjunga då man tittar på allas auditions?
Tittade just på auditions WEBB:en med Annie Fredriksson "If I were a boy". Kan tänka mig att de sa något om att hon pekade på dem hela tiden. (?)
Annars var det väl lite synd att hon åkte ut va?
(sånt här som gör att man tröttnar på Idol på vägen)
Tove tyckte min sjuåriga dotter. Men jag tyckte även om Karolina (hon var ju helt fantastisk!
).
Usch, jag orkar inte följa Idol särskilt mycket nuförtiden. Upplägget har blivit så trist.
Tittade, fast rätt så sporadiskt ikväll. Men det var ändå rätt trist va?
Fast en sångerska satt jag och klappade händerna för.
Hon var SKITBRA! Reza.
Karolina var jag i o f s nyfiken på innan hon kom.
Men där spelade ju bandet fel ju.
Usch, har inte kunnat se något ALLS. förra fredagen var trist, förutom REZA då.
Nu ser jag på webben här lite för att uppdatera mig.
Det är REZA som gäller fortfarande i Idol va?
De andra är för trista den här gången också va?
Reza, Reza, Reza, säger jag som jag brukar göra i den här tråden, då jag uttalar mig med två veckors mellanrum, typ.
Jag vet inte hur många gånger jag skrivit Reza, Reza, Reza- Det jag då följer Idol.
(kollar lite på webben efteråt, det jag orkar igenom av den vanliga skalan.)
Den där mörka med sockerleendet. Intresserar mig inte. Den där som gjorde en perfekt Micheal Jackson imitation. Inte intressant. Hon med dreadlocksen, känns lite tjatig.
Hon den där urtråkiga ljusa. Näe!
och så han med tjocka magen. Näe, lockar mig inte att höra på. Brukar sakna kvalitet.
Han den ljusa som var jätteduktig på audition. Honom har jag missat!
han brukar "inte utmärka sig" speciellt va?
Tove rå!
Henne gillar min dotter.
Ja, ja, jag vet att hon tycker hon är söt också. Jomen hon gör ju ett charmigt bra arbete och lyckas "sjunga igenom" med lite karaktär.
Men sen är det bara Reza som lyser i det där trista "Idolmörkret".
Reza!!!.. ( säger jag för tionde gången, Eller hur många fredagsfinaler har det varit?)
Men jag ska hålla käften, för jag orkar inte titta på de andra...
jag somnar.