Inlägg från: L jung |Visa alla inlägg
  • L jung

Idol-2009

Hej, dessa trådarna har jag följt alla andra år, men med en annan TS då.  Hänger på här också nu om det är ok?

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • L jung

jag tror vi alla haft problem med fl ikväll om man kollar hur få inlägg som finns under en hel idolsändning!

Angelzezzan... snart är det dags för körslaget tråden att komma igång igen. Dottern min jobbar ju på körslaget (om du kommer ihåg det) och deras förarbete drog igång i måndags!!! Jippie!! LÄNGTAR!

• L jung
    Kaxmaja skrev 2009-09-11 07:32:41 följande:
    När börjar det? Självklart fixar jag en tråd till det Har fixat en kändisjungeltråd før oss som ska kolla på de. Det börjar ikvällFL ville inte sammarbeta med mig igår så jag fixa bara se på tv. stackars mig
    Jag och min man firar 5årig bröllopsdag idag, och han har bjudit mig på en week-end resa till London med musikalbiljetter så vi åker kl.12 idag.  Jag missar därför kändisdjungeln men ska spela in allt av intresse för hela helgen.

Du kan väl länka till djungeltråden och körslaget tråden när det kommer igång.
  • L jung
    Eisa skrev 2009-09-28 20:58:30 följande:
    När får man veta resultatet???????!!!!!????
    förmodligen ikväll för det är ett till idolavsnitt senare (22.40)...?

Jag tycker faktiskt inte att någon är speciellt bra ikväll... var tog alla duktiga vägen?
  • L jung

Måste bara komma in och häva ur mig.... HUR FASEN KAN MAN TYCKA ERIK ÄR BRA??? Sjunger som en kraxande kråka och anstränger sig förtvivlat!!!

• L jung

Gräsligt!

*ryser

• L jung

Jag tycker tjejerna är bättre än killarna !!

• L jung
    MammaTillNeoh skrev 2009-10-02 20:32:55 följande:
    Jahaaaaaaa haha ja men då fattar jag! ;) Jag trodde de som inte redan gått vidare skulle vara med och sjunga,, men det är alltså som så att de som inte redan gått vidare får en chans av juryn genom deras wildcard? Har jag fattat rätt? ;P
    haha... för första gången i alla idolåren så hajar jag absolut ingenting över hur röstningen går till eftersom jag alltid sover när den sena sändningen är!

Så jag bara tittar, lyssnar, tycker -  och hajar nada...haha
  • L jung

Älskade Ziggy Stardust på 70-talet!!!!  (ja, jag är sååå gammal)

• L jung

Mariette och Tove leder i omröstningen på Expressen

Förstår inte varför bajsnödiga Erik ligger 2a dock!!??

Svar på tråden Idol-2009