Inlägg från: Jossa 79 |Visa alla inlägg
  • Jossa 79

Idol-2009

Antagligen hade hon redan valt kvällens låt INNAN hon fick sågningen igår. (CAmilla alltså)

• Jossa 79

Jag gillar Camilla. Ta bort Tove eller Erika......

• Jossa 79

Erika är tråkig.

Camilla ska med. Tänk henne i fredagsfinalerna med teman, då har man ju inte lika mycket svängrum att bestämma själv och "Schlagerisera" alla låtar....

• Jossa 79

Jag tyckte att juryn såg uppgiven ut redan när Camilla gick upp på scenen INNAN framträdandet. Varför valde de ens ut henne då?

• Jossa 79

Visserligen, men man har väl inte lika mycket inflytande själv under fredagsfinalerna. Här var det ju liksom fritt fram till vad som.

Mynta skrev 2009-10-02 21:50:15 följande:
    Men en bra artist måste ju kunna göra bra låtar utan att begränsas av ett visst tema? Kan man göra My heart will go on till finlandsfärje-schlager så kan man göra vad som helst till schlager...
  • Jossa 79

Tove, hur fan kan hon leda. Usch, gillar inte hennes stil.....

• Jossa 79

Det finns på Yourtube, sök på "Camilla hör fel"

• Jossa 79

Tycker bara hon är tråkig.

Thaleya skrev 2009-10-02 21:55:23 följande:
    Jossa 79 skrev 2009-10-02 21:53:10 följande: :9 vad för stil, sjukt söt och liten och sedan spränger hon iväg som ett rivjärn på scen med bra låtar, coola steg och har en grym musikalisk ton och speciell röst.
  • Jossa 79

Ja hon är också tråkig.

Camilla borde vara tyst emellanåt och ta åt sig åt kritiken, men jag gillar henne på nåt sätt ändå.

Thaleya skrev 2009-10-02 21:58:16 följande:
    Jossa 79 skrev 2009-10-02 21:56:06 följande: jaha :) Jag tycker isåfall erika är tråkigare även om hon sjunger väldigt bra.
  • Jossa 79

Ska vi diskutera Magnus Samuelssons medverkan i Lets Dance så var ju han en värdig vinnare. Han var helt enkelt bäst med tanke på hans kroppshydda.....
    Camilla är ju duktig sångerska, det är ju hennes attityd och låtval folk inte tål. Nej, som sagt, tror hon kommer bli bättre i fredagsfinalerna då valet inte är fritt och man inte kan göra schlager av varje låt.

vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 22:06:52 följande:
    Jag har verkligen tänkt på hur omröstningsprogram funkar och det verkar som att rösterna hamnar på den som skapar mest känslor. Ett exempel är Let's dance då Magnus Samuelsson vann. Han var inte bäst (tycker jag) men han levererade ändå mest underhållning. På samma sätt tror jag att många duktiga deltagare i årets Idol kommer att få åka hem bara för att Camilla levererar underhållning. -Tyvärr!
Svar på tråden Idol-2009