Idol-2009
Antagligen hade hon redan valt kvällens låt INNAN hon fick sågningen igår. (CAmilla alltså)
Antagligen hade hon redan valt kvällens låt INNAN hon fick sågningen igår. (CAmilla alltså)
Jag gillar Camilla. Ta bort Tove eller Erika......
Erika är tråkig.
Camilla ska med. Tänk henne i fredagsfinalerna med teman, då har man ju inte lika mycket svängrum att bestämma själv och "Schlagerisera" alla låtar....
Jag tyckte att juryn såg uppgiven ut redan när Camilla gick upp på scenen INNAN framträdandet. Varför valde de ens ut henne då?
Visserligen, men man har väl inte lika mycket inflytande själv under fredagsfinalerna. Här var det ju liksom fritt fram till vad som.
Tove, hur fan kan hon leda. Usch, gillar inte hennes stil.....
Det finns på Yourtube, sök på "Camilla hör fel"
Tycker bara hon är tråkig.
Ja hon är också tråkig.
Camilla borde vara tyst emellanåt och ta åt sig åt kritiken, men jag gillar henne på nåt sätt ändå.
Ska vi diskutera Magnus Samuelssons medverkan i Lets Dance så var ju han en värdig vinnare. Han var helt enkelt bäst med tanke på hans kroppshydda.....
Camilla är ju duktig sångerska, det är ju hennes attityd och låtval folk inte tål. Nej, som sagt, tror hon kommer bli bättre i fredagsfinalerna då valet inte är fritt och man inte kan göra schlager av varje låt.