Idol-2009
jag tror tjejen med cendrefärgat långt lockigt permanentat hår vinner!! Hon lät lite som Bonnie Tyler och sjöng och spelade gitarr under auditionen... Clara kanske hon hette!??
jag tror tjejen med cendrefärgat långt lockigt permanentat hår vinner!! Hon lät lite som Bonnie Tyler och sjöng och spelade gitarr under auditionen... Clara kanske hon hette!??
Håller med Laila (jury-Laila) om att Calle måste beröra mer, han är suverän men han såg ganska nollställd ut i fejjan!!
Karolina, är ju sjukt duktig! Vilken tjej! Hon kommer nog gå långt!
låter som att Tv4 kan göra så, men samtidigt får de göra så fel då? Det finns ju lagar som reglerar sånt, om det enbart är för tittarsiffror alltså. Det låter rätt men ändå galet fel. Dom är ju så kontrollerade liksom. Jag tycker Camilla sjunger bra, men hon är mest en pajjas på scen, hon kan inte föra sig så som Tove kan. Hon är ju verkligen en stjärna!
till Camillas försvar så måste jag säga att jag tycker att hon sjunger väldigt bra. Däremot kan hon inte prata när man inte ska prata. Men annars tycker jag att hon är en jättebra sångerska!!