Inlägg från: Malva05 |Visa alla inlägg
  • Malva05

Idol-2009

men vad gör carl , trodde han kunde bättre än så här, hitils tycker jag rasmus varit bäst fast Erik väntar man ju oxå på..

• Malva05

man hör ju inte vad han sjunger, han mumlar för mycket, men tror han skulle va bättre om han inte var så nervös..

• Malva05
    Malva05 skrev 2009-09-30 20:38:04 följande:
    man hör ju inte vad han sjunger, han mumlar för mycket, men tror han skulle va bättre om han inte var så nervös..
    och kanske en annan låt..
  • Malva05

Dom som var bäst var Erik, Erika, Calle, Tove, Karolina och så Reza
    Själv gillar jag nog Calle och Erika bäst sen Tove och Erik delad 3a Karolina vet jag inta vad men nått med henne gillar jag samma med Reza

• Malva05
    Thaleya skrev 2009-10-02 21:41:54 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-02 21:39:27 följande: Du gillar de jag gillar, härligt! :D Tyckte Clara och Rasmus skulle ha gått vidare också, synd men det var en stor miss av juryn.
    Rasmus är jag riktigt ledsen över att han inte fick va me, för där var en duktig sångare.

sen gillar jag inte att dom vill att alla ska röra på sig , vist i vissa låtar kanske det krävs (sen när dom tävlar i olika stilar men för mig behöver inte en artist hoppa runt på senan för att va bra ibland blir det så mycke bättre med en stilla ståendes artist eller en med små rörelser
  • Malva05
    mirian skrev 2009-10-05 11:46:56 följande:
    Får man hoppa in här??? ÄLSKAR Idol!!! Har en fråga, vet någon vilket land Eddie kommer ifrån? Rabih? Är det någon mer av "idolerna" som kommer ifrån ett annat land, eller har en förälder från ett annat land? Jag hejar på Eddie, Rabih, Mariette och Karolina
    Erika har nog nån förälder av utländsk härkomst, kommer inte ihåg varifrån bara att det nämdes vid uttagningen..
Svar på tråden Idol-2009