Idol-2009
Jag är så sur att Jon åkte ur och ist fick Camilla en plats bland de 11. Hon förtjänade inte det tycker jag..
Har också idol abstinens :)
Jag är så sur att Jon åkte ur och ist fick Camilla en plats bland de 11. Hon förtjänade inte det tycker jag..
Har också idol abstinens :)
jag vill höra Mariette göra Dixie Chicks not ready to make nice
och
Calle Creedence Clearwater as long as I can see the light
vet nån om man kan framföra sånt? ;)
Eddie var ju inte bra. HALLÅ han kanske vill vara bra, men han är inte bra.
Camilla är ju ett skämt. Hon är gullig och har karisma när hon inte sjunger. Fast när hon kör sina uptempo låtar så kanske hon är en bra entertainer för de som gillar den stilen.
Calle är grym på det han gör, han kanske inte passar i Michael Jackson genren men det gör honom verkligen inte till en sämre artist.
som min sambo så vackert uttryckte det:
Eddie är som att försöka pressa in en skruv i ett alldeles för litet hål. Man tror att det ska gå men inser ganska snart att väggen bara pajar om man fortsätter pressa.
Jag tycker man känner att han vill, och därmed har han en känsla, men han saknar musikalitet och djup, därför vinner han ingen känsla hos mig.
Calle däremot (om man nu ska ställa dem emot varandra) har en grymt skön egen stil, för mig gör det inte så värst mkt att han inte är tv-vänlig för hans röst och hans känsla är verkligen grym!! Som sagt, han kanske inte passade som MJ cover maker men vafan gör det liksom, när han har allt annat. Skulle vilja höra honom göra nåt med John Fogerty eller Van Morrisson. Det skulle passa honom!
Nicklas är sjukt lik mitt ex.. sitter och småler när jag ser Nicklas för han är verkligen en kopia av hur exet såg ut när vi träffades 2001. Fast han var rakad då.
aja lite off topic kanske men noterade att Nicklas var diskussionsobjekt ;)
Förstår inte varför Tove fick så mkt bättre kritik av juryn är Mariette. Mariettes framträdande var ju outstanding. Känns som att de favoriserar T och har mkt högre krav på M.