Inlägg från: MalinEddie |Visa alla inlägg
  • MalinEddie

Idol-2009

Jag hänger på här{#lang_emotions_smile}Är glad att min favo gick vidare igår (minns inte hans namn. Han ser ut som Lars Winnerbäck typ). Ikväll hoppas jag Mariette går vidare.

• MalinEddie
    Lantani skrev 2009-09-29 20:16:49 följande:
    Calle menar du
    Ja nu minns jag när du säger det{#lang_emotions_smile}Tycker han är superbra och vill gärna höra mer av honom!
  • MalinEddie

Smart låtval av Clara! Låter bra..

• MalinEddie
    Eisa skrev 2009-09-29 20:31:26 följande:
    Men allvarligt, Clara var tråkig. Okej den här låten förstör varenda artist.
    Den låten är ju sååå bra!
  • MalinEddie

Jag sitter och myser med ett glas vin framför idol{#lang_emotions_smile}Fan vad Erik är bra!

• MalinEddie

Calle är bäst! Erika tycker jag bara är tråkig.

• MalinEddie
    Thaleya skrev 2009-10-02 20:40:59 följande:
    Tove är tok grym, jag missade nicklas för jag gick på toa. Jag gillar nikölas mycket dock, skönt att han gick vidare ändå.
    Håller med. Han är dessutom så vacker. Härlig att titta på!
    Tove var super! Tycker alla varit bra hittills förutom Erika. Ser fram emot Mariette och den där andra tjejen som är så bra. Minns inte hennes namn nu.
  • MalinEddie

Hur kunde hon (minns inte namn) den sista gå vidare?! Jag fattar det verkligen inte! Jag älskar "hallelujah" men hon förstörde den verkligen.

• MalinEddie
    Trailer T skrev 2009-10-02 21:58:25 följande:
    Jag gillade alla utom Camilla.Är fortfarande sur för att hon sabbade låten
    Håller med. Hon förstörde verkligen en bra låt. Hoppas hon åker ut först!
  • MalinEddie

Usch det är så hemskt att titta på Camilla. Hon förstör varje låt hon sjunger. Hon borde verkligen åka ut!

Svar på tråden Idol-2009