Inlägg från: Frosk |Visa alla inlägg
  • Frosk

Idol-2009

mariette är min favvo!

Och Tove! Snacka om cool 16-åring

• Frosk

Vem gillar ni minst då?

Jag förstår inte vad som är bra med Rabih, tycker han låter som en bebis när han sjunger.

• Frosk
    vackrastarflow skrev 2009-10-09 21:28:26 följande:
    åh jag vill bara spola fram till de bra, alltså Tove och Mariette!
    Ja, hejja, hejja!
  • Frosk
    xxmeyaxx skrev 2009-10-09 21:30:33 följande:
    Jag förstår inte hur Rabih kan ha kommit så långt med sitt pipande. Alltså, han sjunger bra, men han har ju för fan inget jävla GO! Camilla fick gärna ha åkt förra veckan också. Jag hade hellre sett Clara med bland de 11 bästa.
    Det var hon med den hesa rösten va? Trodde att hon skulle gå vidare men så blev det inte...
  • Frosk

Mariette var bra som förväntat!

Ja hon är från Halmstad. Har sjungit en del på uteställen där, eller ett ställe iaf.

• Frosk

Tove är ju bara så störtskön!

Hoppas Rabih åker

• Frosk

Gillar man Mariette kan man kolla Maryjet på facebook också.

• Frosk

Tyckte att Rabih fortfarande låter som en bebis...så pluttinuttsött och helt kraftlöst.

• Frosk

Jag tycker Nicklas sjunger så jäkla nasalt! Och Rabihs bebisyl...nej de två kan hänga löst på fredag tycker jag!

• Frosk

Jag tycker att Tove sjunger ganska falsk ibland vilket är synd för jag gillar henne som attan annars

• Frosk

Jag gillar fortfarande mariette

Men Rabih...fyfyfy!

• Frosk

Jag tror Reza och Mariette kommer hänga löst och att Reza åker. Jag vill gärna ha Mariette kvar ett tag till. Erik är ju grymt duktig, men lite trist också tycker jag...

• Frosk
    snillis skrev 2009-11-20 16:58:08 följande:
    Jag tycker också att Erik är skittråkig och han får gärna ryka för min del. Calle är ju den som vuxit mest under programmets gång och det är verkligen kul att se hans utveckling. Mariette är jämn - aldrig riktigt dålig, oftast skitbra, och i förra veckans duett helt briljant. Tove är ojämn, bra ibland och riktigt dålig ibland. Reza har jättebra röst men har liksom inte _det_. Framför allt är det svårt eftersom de som är kvar är så himla olika till stil och röst och allt.
    Håller med precis!
  • Frosk

Jag fattar inte varför juryn inte gnäller på att Erik är förutsägbar? Tycker bara han gör samma typ av låtar hela tiden.

• Frosk
    Hallonröd skrev 2009-11-20 21:05:43 följande:
    Är det nån som är förutsägbar så är det Mariette och det har juryn sagt till henne en gång till och med...
    Tycker jag inte. Det gnälldes om det i början och då gjorde hon ju lite andra grejer för att utmana sig själv. + för det!
  • Frosk

Yes! Mariette är säker!

Då tror jag att Reza åker ikväll

Svar på tråden Idol-2009