Inlägg från: Silverkatten06 |Visa alla inlägg
  • Silverkatten06

Idol-2009

Varför får vissa flera chanser trots att de är "sämst idag" medan andra åker ut direkt om de så bara missar en enda ton?

• Silverkatten06
    Gardinstång skrev 2009-09-24 20:17:51 följande:
    Reagerade oxå på det!
    Skitskumt. Jag fattar inte heller vad de ser i henne.Vadå "utstålning"? Hon ser ut som en skrämd hjort i strålkastarljuset och sjunger inge vidare heller.. Tycker de gör konstiga bedömningar ibland eller så låter det annorlunda på plats, vad vet jag?
  • Silverkatten06
    Eisa skrev 2009-09-24 20:19:22 följande:
    För att vissa har imponerat tidigare
    Men hon har väl aldrig imponerat? Alldaglig röst, nervös uppsyn, ingen stjärna i sikte där inte...
  • Silverkatten06

Vilka sätter ni som topp3, då?

Jag tror på Erik, Eddie och Tove

• Silverkatten06

Mrs K skrev 2009-09-24 21:48:52 följande:

Jag håller med om Tove och Erik men vill ha med Carl Chapal i topptrion om jag får bestämma
    Ja, han är inte heller så dum
  • Silverkatten06

Äsch, råkade posta innan jag skrev klart. Tror tyvärr inte att Carl har nån chans sen när fjortisarna börjar rösta...

• Silverkatten06

Mrs K skrev 2009-09-25 10:23:59 följande:

Har ni kollat klippet på Durnas framträdande på tv.se? Man hör juryn diskutera lite där...
    Var hittade du det klippet? Det klippet jag hittade nu klipps direkt efter sista tonen...
  • Silverkatten06

Tant Groda skrev 2009-09-27 09:08:02 följande:

Calle har ju så mycket mer att visa och så mycket mera kvar att lära. Piotr känns redan som färdig, så idol känns lite som fel forum för honom
    Piotr färdig? Jag fattar inte? Att titta på honom känns ju som att se nåt uppträdande på skolavslutningen i 9:an...
  • Silverkatten06

Trist för Eddie, men han kommer ju att få en ny chans som juryns val sen..

• Silverkatten06

Tjena, vad har jag missat? Såg bara lite av Rabih och det lät ju för illa. Hur sjutton kom han med egentligen? Han är ju urusel!

Svar på tråden Idol-2009