Inlägg från: MammaTillNeoh |Visa alla inlägg
  • MammaTillNeoh

Idol-2009

Ska tittarna välja ut fler som ska gå vidare? Trodde inte det var några fler som skulle gå vidare nu förutom de fyra som juryn väljer ut.

• MammaTillNeoh
    Mynta skrev 2009-10-02 20:24:10 följande:
    Nej, det är som du skriver.
    Men, varför står det att röstningen öppnar i slutet av programmet då? :O
  • MammaTillNeoh
    Mynta skrev 2009-10-02 20:25:50 följande:
    12 sjunger ikväll, 11 är vidare till nästa vecka som är den första vanliga fredagsfinalen.
    Okej, och fyra av dom här är redan vidare eller vadå? Alltså pga de där korten :P
    Sorry om jag är seg på att förstå men detta är första året jag verkligen följer idol :P
  • MammaTillNeoh

L jung skrev 2009-10-02 20:28:45 följande:

Jag tycker tjejerna är bättre än killarna !!
    hehe jag har inte kollat så mycket när killarna sjungt nu i veckan utan har mer följt tjejerna :P
  • MammaTillNeoh
    Mynta skrev 2009-10-02 20:31:24 följande:
    Nix. Ikväll kommer som sagt 12 att sjunga, tittarnas 8 och juryns 4. Av dem går elva vidare, vilka avgör tittarna.
    Jahaaaaaaa haha ja men då fattar jag! ;) Jag trodde de som inte redan gått vidare skulle vara med och sjunga,, men det är alltså som så att de som inte redan gått vidare får en chans av juryn genom deras wildcard? Har jag fattat rätt? ;P
  • MammaTillNeoh
    vackrastarflow skrev 2009-10-02 20:32:59 följande:
    Jag tror det är en fördel att ha Anders på sin sida eftersom han är så älskad av folket.
    Anders verkar helcool,, men Andreas är ju så himla snygg! Phuuuuu
  • MammaTillNeoh

Jossa 79 skrev 2009-10-02 21:33:17 följande:

Jag gillar Camilla. Ta bort Tove eller Erika......
    TOVE :O Hon är ju bäst ;P
  • MammaTillNeoh

Åh störande med paus hela tiden!

Fattar inte, de som man trodde skulle ligga sämst till räknade han upp först :S
    Tove kan ju helt omöjligt hamna i botten, isf är det ju något allvarligt fel på de som röstar haha :P

Men, rabi elle va han hette borde ju hamna bredvid karolina kan jag tycka..

• MammaTillNeoh

Fattar inte varför dom har kvar rabi!! elle va han nu hette, varför kunde dom inte röstat ut han istället för eddie :S

Svar på tråden Idol-2009