Idol-2009
Gillar Clara!! Sjöng ju Realese me bättre än orginalet!! Men gillar även Erika......så där till Mariette..men de 3 var ändå de mest outstanding!!
Gillar Clara!! Sjöng ju Realese me bättre än orginalet!! Men gillar även Erika......så där till Mariette..men de 3 var ändå de mest outstanding!!
Erik, erik, Erik eller Tove, Tove, Tove....Eddie var GRYM ikväll!! Erika åker ut, Reza o Mariette är lite småtråkiga!!
Erika är duktig! Men inte ikväll, tråkig. Hon skulle kört någon rivig rocklåt!! Inga fler pwerbalader....
Ja, Rabih gilla jag inte heller ikväll... Helt outstanding att juryn gilla honom..hmmm
Only shit!!! Blev det Eddie som hängde löst..Nääääe! synd!! Då tror jag nog att Nicklas åker, tyvärr....Fasiken, fattar inte VF inte det blev Rabih...han borde åka!!
JA, det var det bästa med de två iaf! MEn fattar inte att Rabih kan var kvar...
Mm, Mariette är för förutsägbar!! Och typ färdig...kan va på en rockpub...trist o ha kvar henne i tävlingen..ingen Idol som så..
Tycker absolut att TOVE har en ung o speciell röst! SÅ härlig! Lite typ av Amanda Jensen...
Erik är skitbra o grym! Men eg. inte SÅ speciell i rösten..liknar mkt Brian Adams, så inte så unik, liksom!!
Ååå ska Tove o Erik sjunga duett??? DET kan bli riktigt spännande!!
Ooo, nu har jag bokat biljetter till genrepet här i gbg den 3/12 Cooolt! Ska gå med min 2 tonårsdöttrar!! :=)