Inlägg från: stina84 |Visa alla inlägg
  • stina84

Idol-2009

Va, Tove? är det bara jag som inte tycker om Tove?
    Visst hon är jätte duktig i sina uppträdanden, men hallå sången är ju verkligen inget vidare, eller speciell kanske är det rätta ordet. Jag skulle aldrig köpa en skiva med henne, eller ens känna igen henne på radion för hon har inget unikt i sin röst. Däremot så borde Erik vinna, shit vilken röst alltså! Han och Reza är de enda värdiga i finalen.

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84
    Abandoned skrev 2009-11-10 20:30:30 följande:
    Jag tycker att Mariette eller Erik ska vinna hela skiten, men jag tror att det blir Reza.
    Mariette när hon gjorde Pink - Dear Mr. president. Helt magiskt bra!
  • stina84

Å vad skönt att Eddie åkte ut! Han sjöng ju nästan falskt i vartenda framträdande han gjorde.
    Jag gillar inte heller Tove, mkt pga hennes divighet antar jag.
    Mariette var sjukt bra igår, och duetten hon gjorde med Calle var ju hur bra som helst! Även Erik sjöng skitbra i duetten igår!

• stina84

Jag hoppas Tove åker ut. Orkar inte med att se henne mer nu. Hon är så himla divig, gillar inte hennes atityd alls

• stina84

Tycker det var sååå fel att Reza åkte igår! Hon har ju verkligen underbar röst. Lite åt Whitney hållet. Tyckte som juryn sa att hon klarade uttalet galant igår. Fan de andra är ju inget emot henne och Erik. De har ju helt klart de bästa röst resurserna. Skulle lätt kunna köpa en cd med dem båda. Calle är också svinduktig. Nä, Tove borde åkt igår. Inget speciellt med henne öht. Divig och jobbig att titta på.

• stina84
    rödnos skrev 2009-11-21 10:03:12 följande:
    Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-11-21 00:43:51 följande: Tack för de orden! Trodde jag var ensam. Börjar misstänkta komplott för vad sjutton gör hon där ens! haha!
    jag säger detsamma! Visst kan hon sjunga, men det är verkligen inget speciellt med hennes röst. Inget jag skulle vilja höra på radion, köpa en cd med eller gå på konsert...
  • stina84
    snillis skrev 2009-11-22 10:10:46 följande:
    Fast som artist är det ju såååå mycket mer än en bra röst som behövs.Se bara på Marie Picasso som ju har en jättefin röst men vad blev det av henne - nada - för att hon var så förbannat tråkig.Medan Amanda (som kom tvåa) är en stor artist idag - trots att hon inte har jättebra röst - men hon har DET!Erik har en jättebra röst men han är också megatråkig och kommer att falla i glömska medan Tove har det där som behövs för att bli en stjärna. Mariette har också det där lilla extra.
    Håller verkligen inte med! Amanda har ju verkligen en speciell röst. Egen och helt unik! Det är det som skiljer henne och Tove. Tove är en medelmåtta i mina öron. Inget speciellt med hennes röst. Mariette har också det där extra det håller jag med om. Men Tove suger i mina öron. Hon platsar inte i Idol och kommer inte komma någon stans i världen.
Svar på tråden Idol-2009