Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis

Idol-2009

Eddie har ett sug i blicken men tyvärr lät det inte helt bra igår så jag förstår att han fick åka. Tove är jag inte förtjust i längre, känns lite divig (bortskämd barnunge) nu och på scenen ser det ut som hon är på droger numera.

Men Erik är helt otrolig på scenen, även Calle och Mariette. Ska det vara rätt så blir det Calle och Erik i finalen

• Moonis

Reza är förresten jätte bra även hon, känsla kan hon verkligen leverera men sen gäller det ju att ha lite bättre uttal.

• Moonis
    livet leker skrev 2009-11-14 18:09:20 följande:
    Men varför ser Tove så flummig ut??! Lite drogad..
    Det är så jag också känner.
  • Moonis
    nickefiki skrev 2009-11-15 11:48:26 följande:
    En stjärna ska ju vara divig. Vad ska man med en vanlig tråkig medelsvenssonattityd till? Tove har DET, och då får hon vara precis hur divig hon vill. Lapa i er det ni.
    Fast hon är ju ny och har absolut ingen stjärnstatus än. Då får man nog lägga divigheterna på hyllan ett tag till. Jag reagerar även att hon verkar nästan lite uttråkad av hela grejer.
  • Moonis
    Mjuzik skrev 2009-11-17 14:53:03 följande:
    Mrs K skrev 2009-11-16 23:16:37 följande: Efter lite luskande hittade jag det här på Eriks blogg: "Nu hade jag tänkt avslöja veckans tema som är…… KÄRLEK! Denna vecka kommer vi att sjunga två låtar var och vilka låtar jag har valt får jag tyvärr inte avslöja förrän imorgon". ( erik.idol.tv4.se/ )
    Åå, gillar sliskiga ballader
  • Moonis
    Pyff skrev 2009-11-17 20:37:58 följande:
    Särskilt om Erik sjunger dem
    Ja, han gör det så bra ju{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Idol-2009