Inlägg från: rödnos |Visa alla inlägg
  • rödnos

Idol-2009

Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-11-21 00:43:51 följande:

Tove kan lugnt få åka nästa gång. Stör mig så på henne.
    Tack för de orden! Trodde jag var ensam. Börjar misstänkta komplott för vad sjutton gör hon där ens! haha!
  • rödnos

Egentligen tycker jag att standarden på årets idoler är rent pinsam. Tycker det känns jäkligt fånigt att jusryn ska sitta där och låtsas som om de hittat seriös talang.
    Kollar ni på Amerikanska Idol? Ingen i svenska uppsättningen skulle ens gå vidare från första audition ju. Skrämmande illa.

Sen tycker jag den här Tove är så sjukt överspelad och utstuderad att det bara blir fånigt och knappast trovärdigt.
    Meeeen, det finns uppenbarligen de som älskar henne. Jag misstänker dock att det är i brist på annat. :)

• rödnos
    Analoga skrev 2009-11-21 10:36:58 följande:
    Tove är ruskigt bra på att sjunga, vilken röst! Synd bara att jag inte gillar hennes personlighet. Tycker hon ser så fånig ut när hon står där och hänger läpp när hon får höra något negativt och så när det kommer minsta lilla komplimang så flinar hon upp sig och står och skruvar på sig och spelar oskuldsfull liten flicka
    ja hon kan sjunga, och spela piano riktigt bra, men är det verkligen nåt så himla speciellt med hennes röst? jag menar, många kan sjunga men det är färre som har de där rösterna som verkligen sätter sig och som man kommer ihår och känner igen. DET tycker jag inte Tove har.
    Jag tycker Idol ska handla om att hitta någon med det där extra som gör en stjärna och DET tycker jag definitivt inte Tove har. Jag skulle aldrig köpa en skiva med henne.
  • rödnos

Kan ju tillägga att jag inte gillar allas älskling Kalle heller. :)
    I mina öron låter det ungefär som a-lags skrål på en söndagsmorgon i majorna. :)
    Fast det är klart, slipper man se honom är det ju bättre än när man hela tiden övertygas om att den stackars mannens stämband håller på att gå av. :)

• rödnos
    GossipGirl skrev 2009-11-21 12:40:07 följande:
    Apropå Calle... Någon mer än jag som märkte igår att han liksom sjunger "mellan tänderna"?! Alltså inte att han bokstavligen har tänderna ihop men det låter lite krystat tyvärr då hans röst är väldigt bra för övrigt... Utan att han liksom sjunger lite sluddrigt!
    ya think! :)
  • rödnos

L jung skrev 2009-11-21 13:17:39 följande:

Jag gillar absolut inte att titta på sångare som är störiga, och det jag stör mig på när det gäller Eric är att han ser ut som han tar i så ögonen ska ploppa ur/bajsa på sig/kissa ner sig/blodådrorna spränger och han blir såååå tårögd för att anstränger sig så.   HANS hesa röst känns forserad tycker jag.  Att jämnföra honom med Brian Adams tycker jag är fruktasvärt dåligt, eftersom Brian inte tar i så han förgås.  Han har en naturlig heshet och är underbar att titta på.  Kan t.o.m ha ett lugn i ögonen under sångens gång, vilket inte Eric har... bara tårögd av ansträngningen. Att lyssna på honom utan att se eländet funkar bättre - men jag vill även njuta av att se personen som sjunger... DÄRFÖR funkar inte Eric för mig... hehe Och ja, jag vet att 'alla andra' älskar honom, men står fast vid vad jag skrev ovan.   Jag är glad att jag inte är som alla andra! hehe♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥
    ; This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
    Word!
    Och nej, alla älskar inte honom, jag kan lätt leva utan gaphalsen. :D
  • rödnos
    MissSummer skrev 2009-11-21 15:23:20 följande:
    Jag förstår inte varför alla tycker Tove är så bra, jag känner inget speciellt när hon sjunger, tyckte Reza var mycket bättre.
    yep, reza har ett helt eget sound och är en röst man kommer känna igen utan att se hennes ansikte. Begåvad var ordet!
  • rödnos
    Marylin76 skrev 2009-11-22 17:03:26 följande:
    HUR kunde Erik hänga löst?? (missade utröstningen i fredags..) Helt konstigt...*s*
    För att han skrek så att kråkorna kräktes. Det måste du ha märkt faktiskt. Illa var ordet! AJ!
Svar på tråden Idol-2009