Inlägg från: Thaleya |Visa alla inlägg
  • Thaleya

Idol-2009

justine skrev 2009-10-02 23:09:08 följande:
    eddie har jag aldrig gillat, fattade aldrig juryns hyllningar. när han sjöng man in the mirror var han väl okej dock
    precis jag håller med. Han blev väl vidare för att han är snygg.
  • Thaleya

Tove, Erik, Karolina, Calle och Mariette. Där har vi dem.

Sen är Reza, Erika, Rabih och Niklas bra.

Camilla, Eddie borde åka ut.

Har jag glömt någon/några?

• Thaleya

Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:12:49 följande:

Japp, jag älskar schlager, men önskar inte för den delen att Camilla ska köra den stilen i höst. Och NEJ, jag tyckte inte hon gjorde så bra framträdanden, men jag tycker för den delen att hon sjunger bra. Fast egentligen, den enda gången jag röstat var på CAlle när det stod mellan honom och Piotr......
    Jo men du kan väl inte allvarligt tycka att Camilla förtjänar platsen bättre än Clara tillexempel?

Då måste du nog lyssna på framträdanden igen.

Det är tråkigt när några får betydligt mer programtid än andra.
  • Thaleya
    ming skrev 2009-10-02 23:16:21 följande:
    Niklas glömde du.
    nee det gjorde jag inte :)
  • Thaleya
    ming skrev 2009-10-02 23:16:21 följande:
    Niklas glömde du.
    Niklas är för övrigt så in i norden het!

När han sjöng första gången iaf. Gillar inte klippningen.
  • Thaleya

Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:19:01 följande:

För att jag tycker bättre om henne än exempelvis tråk-Erika. Bra röst men utstrålning som en tegelsten.
    jo lite lam är hon men jag väljer att se henne som liten och blyg bara.

Blyg och ödmjuk och trist är bättre än flamsig, överallt och lite halv korkad.

Fast det gör väl bättre tv antar jag.
  • Thaleya
    ming skrev 2009-10-02 23:20:51 följande:
    Oooops. Och ja, han är snygg, men han ser liiiiite för ung ut. Och ibland ser han ut som en Hanson-brother.
    hah det är därför jag gillar hans utseende, jag var kär i hansons när jag var liten iaf i Taylor och Zac, inte äldsta brorsan.

Jaa hans kropp är spinkig och han ser liten ut där, och när han pratar så låter han ung. Men när han bara är tyst och ler ja då är jag som smör.
  • Thaleya

Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:21:29 följande:

Men nu fick ju inte Clara nåt wildcard. Hade inte sörjt om Camilla INTE fått ett wildcard. Tycker både Camilla och Clara var bättre än exempelvis Erika och Tove.
    Du är ju helt uppåt väggarna :D

hihi jag tycker Tove är grym, erika är riktigt bra och clara är snäppet bättre. Camilla är dålig.
  • Thaleya
    Snelson skrev 2009-10-02 23:21:43 följande:
    Haha ja samma här! :D
    Jag med!"
  • Thaleya

Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:23:24 följande:

Bättre en som kan prata för sig än en osäker och fnissig 16-åring. Fast Camilla borde veta när hon ska hålla käft och inte......
    okej jaa, vi gillar olika människor med :)
    Fast erika är ingen personlig favorit här heller iofs.
Svar på tråden Idol-2009