Inlägg från: Thaleya |Visa alla inlägg
  • Thaleya

Idol-2009

dio skrev 2009-10-03 20:20:38 följande:
    Hahaha, kolla in Calles nakenbilder på facebook ;) Visserligen översuddat på strategiska ställen, men ändå hahaha. Han verkar vara en rolig och mysig kille!
    vad heter han?
  • Thaleya
    dio skrev 2009-10-03 20:24:50 följande:
    Calle Kristiansson (Kristianson??)
    jag hittar han inte :(
  • Thaleya

Camilla sitter ju naken med en gitarr i famnen på hennes facebook, om det nu är hennes sida och inte någon bluff sida.

• Thaleya
    Poulain skrev 2009-10-03 20:38:00 följande:
    Hon verkar ju vara lite kändishora, hehe. Skulle inte förvåna mig om hon lägger upp en sådan bild på FB. Hon har ju varit med i Fame Factory och har läst nåt om att hon skulle varit ihop med diverse kändisar. Jag tycker inte hon passar in i Idol, jag tror ärligt talat hon åker ut rätt snabbt om tittarna ska säga sitt. Vem vinner Idol då? :p
    mm håller faktiskt med.

Jaadu svårt att säga ändå.

Tove och Erik tror jag nog starkast på.

Men det är svårt att säga Calle och Mariette är ju populära.
    Sen är Karolina jäkligt duktig.

Det är faktiskt ganska många jag gillar. Jag tyckte bäst om erik i början, men nu vet jag inte om jag inte gillar tove lika mycket.
  • Thaleya
    Tidvis skrev 2009-10-04 19:28:30 följande:
    Nej, jag kommer inte in på hans sida..
    vad konstigt jag kommer in med den
  • Thaleya
    Malva05 skrev 2009-10-05 17:45:47 följande:
    Men då har dom bott i nått annat land (dorotea??? eller ja nått anat land var det) som sagt dom snacka ju om nått sånt i alla fall..
    hihi vad sött :) Dorotea, där brukade jag vara mycket när min farmor var i livet, hon bodde där.
  • Thaleya
    Poulain skrev 2009-10-07 12:12:57 följande:
    Nej det är verkligen sant...Jon var kanske inte en av de bästa. Men han kunde gott fått Camillas plats. Och Rasmus skulle fått Nicklas plats. Och kanske skulle Moa fått vara med också men vet inte vems plats hon skulle ta...
    Njae.

Juryn skulle inte ha tagit med Camilla överhuvudtaget. Då skulle hellre Clara fått den platsen. Och Nickas är snygg men han är inte bra nog, så Rasmus skulle ha fått hans plats. Nu gjorde ju Moa också riktigt bra ifrån sig men det fanns inga fler platser, hade nog hellre sett Moa än Jon faktiskt. Men platserna är väl könsbaserade.
  • Thaleya
    Poulain skrev 2009-10-07 14:01:25 följande:
    Ja jag tror de försöker satsa på att ha hälften killar, hälften tjejer och då blir det väl en del som får stå över. Det blir ju ändå ofta tjejerna som åker ut först, så de kanske borde ha med lite fler bra tjejer...
    Jo jag håller med. Men hur långt in i tävlingen får man gå och äna kunna komma tillbaka nästa år om man åker ut.

är det så att Clara och Moa får söka nästa år nu, eller hae de paserat gränsen. Gränsen är väl efter kvalet om jag inte minns fel så Jon får söka nästa år med väl?
    Dock inte alla som åker ut nu efter kvalen och innan vinnaren koras.
  • Thaleya
    vinterlärka skrev 2009-10-08 13:04:35 följande:
    Visste ni att Katrin ska vara programledare tillsammans med Peter under livesändningarna? Alltså inte bara i TV4oo. Snälla, säg att jag har fattat fel? Jag älskar Idol, men jag orkar inte se henne. Kan faktiskt säga att jag gillade henne i början, tyckte hon var rolig, men nu tycker jag bara hon är elak och bryr dig inte för fem öre om hon sårar folk. Kul att hon ska vara programledare, verkligen. Tack TV4. Ni kanske redan har skrivit om detta? I så fall ber jag om ursäkt att jag har missat det.
    Meeen Nej!
    Isåfall bojkottar jag idol, och jag föreslår att andra gör likadant, så att de ser att det blir något slags mönster och sparkar henne fort isåfall.

Jag tycker kristin är en ful, uppmärksamhetssökande människa, som säger elaka saker hon inte menar för att kunna komma längre upp och att bloggen ska gå bra. Hon har anammat Alex's skrivstil och hon är bara störig. Hon är rädd och osäker och en dag kommer hon att ångra att ens började hacka på folk.

Jag röstade på Kissie som kaxigast på blogawards istället. mest för att Kissie är smart och vänlig i verkligheten men vet att hon tjänar mer pengar på att vara kaxig och därför är det. Skillnaden är att Kissie kan ta skiten och Kristin bara mår psykiskt Dåligt.
Svar på tråden Idol-2009