Inlägg från: ming |Visa alla inlägg
  • ming

Idol-2009

Tiro skrev 2009-10-02 22:43:49 följande:
    JAG!!!
    Det är väl du och Eisa som har röstat 300 000 gånger var.
  • ming

Jossa 79 skrev 2009-10-02 22:44:35 följande:

Men vad är det som säger att Idol måste handla om pop, rock och R&B? Tycker hon är en frisk fläkt.
    Eh, det är juryn.......
    De tar inte med en massa folk varje år för att de inte riktigt passar i Idol, men kan vara stora på andra forum.
    Vad tror du man tjänar mest pengar på, pop eller schlager? För det är ju det det handlar om, en schlagerartist som Camilla kan knappast slå igenom utomlands.
  • ming

Jossa 79 skrev 2009-10-02 22:47:49 följande:

Säg NÅN Idol som slagit utomlands? EMD då kanske....
    Darin..... Need I say more...?
  • ming
    justine skrev 2009-10-02 23:02:23 följande:
    känns ju som de valde camilla för att det blir bra tv...
    Så måste det absolut vara!
  • ming
    Tiro skrev 2009-10-02 23:09:09 följande:
    får lite känla av Marie P nu... Jag gillade henne från första början. Älskade hennes röst. Men hon kunde osså vara för mkt och hade även hon tendensen att avbryta juryn i tid och otid......
    Ja, speciellt genom att lipa hela tiden...
  • ming
    vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:09:54 följande:
    Jag tror att Camilla kommer att gå till minst top 5! Så är det när tittarna röstar... Fattar inte varför dom tog med henne..... Gör ni?
    Rätt åt dem om hon vinner, för att de tog med henne. Det skulle kunna vara deras straff, moahahaha! Att de MÅSTE spela in en skiva och marknadsföra den med henne!
  • ming

Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:12:49 följande:

Japp, jag älskar schlager, men önskar inte för den delen att Camilla ska köra den stilen i höst. Och NEJ, jag tyckte inte hon gjorde så bra framträdanden, men jag tycker för den delen att hon sjunger bra.
    Varför försvarar du henne hela tiden då?
  • ming
    Thaleya skrev 2009-10-02 23:14:37 följande:
    Tove, Erik, Karolina, Calle och Mariette. Där har vi dem. Sen är Reza, Erika, Rabih och Niklas bra. Camilla, Eddie borde åka ut. Har jag glömt någon/några?
    Niklas glömde du.
  • ming
    vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:16:26 följande:
    Jag tror att TV4 kommer att "fixa" så att inte det händer. Det är ingen som redovisar några röster så hur vet vi tittare hur det egentligen förhåller sig???.. Hela programidén skulle gå i graven om hon vinner....
    Fast jag tror inte att de fuskar med några röster, för det skulle ha kommit fram på ett eller annat sätt under alla de åren de har kört nu, isf. Det skulle läckt ut. Moahaha, nu är de minsann fast!
    Kan vi inte starta en sån där "Rädda Camilla"-kampanj som det var för Jens för några år sen? Det skulle faktiskt vara otroligt kul om hon vann, haha!
  • ming
    Tiro skrev 2009-10-02 23:17:06 följande:
    med cokabonnarna till glasögon??
    Såna glasögon har typ "alla" i Gbg.
Svar på tråden Idol-2009