Inlägg från: dio |Visa alla inlägg
  • dio

Idol-2009

Sjunger bra, men ser ut som en gris när han gör det :S

• dio
    Misspiggy84 skrev 2009-09-30 20:39:11 följande:
    rasmus rahbi och ericka blir top 3 :d
    Nääää
  • dio

Desssutom är Erik så jäkla charmig! Jag är galen i skrattgropar!

• dio

Jag har försökt skråla fram den där låten som Radji (eller vad han då heter) sjöng, och den är jättesvår! Inte för att jag är nåt sånggeni

• dio
    dio skrev 2009-09-30 20:43:41 följande:
    Jag har försökt skråla fram den där låten som Radji (eller vad han då heter) sjöng, och den är jättesvår! Inte för att jag är nåt sånggeni
    Jag har skrålat den i karaoke alltså ;P
  • dio

Åsså kikar dessa vackra smilgropar fram, jojo flickidol så det skriker om det, även gamla tanter som jag sitter och suktar bakom tv:n

• dio

Men gud, u har jag sett idol. Camilla, vilken jäkla nöt. Hur fan kunde hon komma vidare??? Hon slaktade och totalförstörde en riktigt bra låt! Först i dansbandskomp och sen i schlager, fy tusan va hemskt!!!

• dio

Hahaha, kolla in Calles nakenbilder på facebook ;) Visserligen översuddat på strategiska ställen, men ändå hahaha. Han verkar vara en rolig och mysig kille!

• dio
    Thaleya skrev 2009-10-03 20:23:29 följande:
    vad heter han?
    Calle Kristiansson (Kristianson??)
  • dio
    Poulain skrev 2009-10-03 20:24:25 följande:
    Hehe jag har också kollat igenom alla hans bilder på Facebook. Konstigt att han inte stängt den för utomstående, han kanske gör det snart
    Haha ja det kanske han borde, inte så kul att halva sverige ser hans naken och fyllebilder
  • dio

Va? Men huuuuur kan hon få leda eftersnack och dessutom idol efter förra årets totala kaos och pinsamma händelser (för henne)??? Hon är ju inte klok!

• dio
    Thaleya skrev 2009-10-08 14:40:00 följande:
    ja men just ja, jag bojkottade ju idol förra året av två anledningar: Sjukt dålig Styling, ALLA artisterna var översminkade och killarna gick med centimeter tjocka eyeliners. och anledning nummer två var Kristin. Vad hände som var så pinsamt? Jag missade uppenbarligen nått bra :)
    Allt hon vräkte ur sig var väl pinsamt Hon kallade LouLou tjock, Jesper bögig, att hon ville ligga med Johan om hon varit lite yngre eller nåt sånt och vem var det hon utpekade som alkis i nåt tv-program? Som hon sedan fick be om ursäkt för. Hon skrev en massa skit i sin blogg som hon också fick be om ursäkt för. Utöver det var hon en riktigt dålig programledare, Jihde fick rädda henne hela tiden, hon kollade i fel kamera, sa fel, tappade bort sig och var mest vulgär
  • dio

1. Erik
    2. Calle
    3. Tove
    4. Nicklas
    5. Reza
    6. Mariette
    7. Erika
    8. Rabih
    9. Eddie

Min lista!

• dio

Men är det bara jag som gillar Nicklas? Jag tycker att han har en underbar ton in sin röst, och jag tror att den kommer komma fram i Black hole sun. Bra låtval!

Svar på tråden Idol-2009