Inlägg från: Thaleya |Visa alla inlägg
  • Thaleya

Idol-2009

dio skrev 2009-10-08 14:37:35 följande:
    Va? Men huuuuur kan hon få leda eftersnack och dessutom idol efter förra årets totala kaos och pinsamma händelser (för henne)??? Hon är ju inte klok!
    ja men just ja, jag bojkottade ju idol förra året av två anledningar:
    Sjukt dålig Styling, ALLA artisterna var översminkade och killarna gick med centimeter tjocka eyeliners.

och anledning nummer två var Kristin.

Vad hände som var så pinsamt? Jag missade uppenbarligen nått bra :)
  • Thaleya
    vinterlärka skrev 2009-10-08 14:42:22 följande:
    Ja, jag vill ju gärna bojkotta, men kan tyvärr inte det... Däremot bojkottar jag nog TV400, men det är knappt jag kan det. *beroende* Ja, det är riktigt barnsligt att hacka på folk, men det är inget man vinner på i längden. Det kommer alltid slå tillbaka.
    Nee, vi får väl försöka göra ett ramaskri istället om hon ska stå där.
  • Thaleya
    dio skrev 2009-10-08 17:48:48 följande:
    Allt hon vräkte ur sig var väl pinsamt Hon kallade LouLou tjock, Jesper bögig, att hon ville ligga med Johan om hon varit lite yngre eller nåt sånt och vem var det hon utpekade som alkis i nåt tv-program? Som hon sedan fick be om ursäkt för. Hon skrev en massa skit i sin blogg som hon också fick be om ursäkt för. Utöver det var hon en riktigt dålig programledare, Jihde fick rädda henne hela tiden, hon kollade i fel kamera, sa fel, tappade bort sig och var mest vulgär
    Fan vad pinsamt, men väntat.
    Så går det när de försöker ta in semikända människor till att göra saker som inte är deras jobb.
  • Thaleya

Jag älskar Karolina, idag gick det dock dåligt, för hon blev andfådd när hon försökte sjunga alla instrumentala ljud med vilket var störigt.

Sen måste jag bara påpeka, den jävla kören som Idolerna hade var skitstörig, sjöng dåligt offbeat och inte med artisterna.

Tycker erik och erika var tama idag, mariette med.

Rabih, Reza, Calle och eddie gjorde helt ok ifrån sig. Tove var bäst ikväll.

Jag är förvånad över att Nicklas gick vidare dock.

Camilla gjorde bättre ifrån sig idag, jag håller med om att det var hennes bästa framträdande, men om man jämför med alla artister så var det totalt ett av de sämsta framträdandena.

Tycker att Camilla eller Nicklas skulle åka ut idag. Men eftersom Nicklas inte åkte så hoppas jag på Camilla. Men man vet ju aldrig. Jag hoppas att Karolina inte åker iaf för Karolina har en av de bästa rösterna där, så jävla grym när hon väl är grym.

• Thaleya

Men vafaaaan

Camilla vad fan gör hon kvar?

Nu får Eddie åka ut för Karolina är helt otrolig, trots tantiga kvalitéer.

• Thaleya
    MassiiMotoo skrev 2009-10-09 22:44:31 följande:
    Hör du hur hon låter nu? hon är inte alls otrolig usch bläääää
    Ja hon suger just ikväll, för det är helt fel låt för henne. Kören låter helvete och hon har inte kondisen för att böja sig sådär samtidigt som hon försöker sjunga dudududududud :p

Men seriöst titta på hennes tidigare låtar, det sista två framträdandena hon haft (förutom det här) har varit bättre än världsklass.

Jag vill ha kvar henne för med eddie kan vi förvänta oss nått halvbra safe men karolina kan uppnå riktig stjärnkvalité ibland.

Inget emot eddie, jag hade velat att Camilla skulle åka eller nicklas helldre men nu blev det såhär tråkigt, så då hoppas jag att eddie åker för jag vet att karolina har det inom sig.
  • Thaleya
    Hallonröd skrev 2009-10-09 22:46:38 följande:
    Karolina har varit så bra men idag lät hon för djävlig rent ut sagt eller så är det kören som gör att det låter så falskt..?!    Tycker inte kören synkar ordentligt...
    Ja tack!
    Det är inte bara jag som hör det alltså.
    Kören sjöng förjävligt ikväll och det märktes mest på karolinas låt.
  • Thaleya

Åker karolina så vet jag inte om jag gillar det här alls. Idol gör mig bara arg. Sverige har så kass musiksmak.

• Thaleya
    MassiiMotoo skrev 2009-10-09 22:50:18 följande:
    Hon har väl ändå valt låten själv eller?
    Hon har valt låten av ett urval jaa.

Tycker dock det är synd att hon valde en låt hon inte kunde sjunga. Eller varför kören sjöng falskt i bakrunden.

Jag fattar inte varför Sverige är så kassa egentligen. Karolina är en kvinna med potential att bli världsartist men vi kapar henne i fjuttiga svenska idol så att hon aldrig vågar chansa.

Tove är jävligt bra idol material.
    Erik är en världsartist när det gäller rock
    Karolina är otroooolig
    Calle är en grym soul artist
    Mariette är grymt teknisk
    Erika är tyvärr för tråkig för att slå det big time ännu, synd då hon har en grym röst.
    Rabih har en otrolig röst men endast när han har rätt låtar, lite som karolina.
    Reza har en ton i sin röst som ingen annan har men man glömmer henne lätt
    Eddie är helt okej, dock lite tam men bra musikvideo material
    Nicklas har en grym röst men tyvärr så kan han i inte sjunga högt och det gör hela framträdandet väldigt lamt, han måste sjunga högre eller att musiken spelar lägre.
    Camilla kan vara helt ok när hon väl anstränger sig, men hennes personlighet är så sjukt jäkla störig.
  • Thaleya
    Hallonröd skrev 2009-10-09 22:54:55 följande:
    Karolina var ju grym i förra veckan...så fort det kan vända...ett enda dåligt framträdande och det är slut liksom.  Fast nu kanske hon kommer att synas och sjunga ändå någonstans säkert men ändå...hade aldrig trott att hon skulle vara den första att åka ut...
    nee inte jag heller, nu kan hon inte vara med i idol mer, synd då hon har gjort två extremt bra framträdanden.

Som sagt ett dåligt och hon åkte.

Camilla har inget i baget några ok framträdanden och två katastrofala och hon är kvar, det visar liksom hur dum i huvudet många som röstar i sverige är.

Jag tycker det är synd att det kostar att röst :D Jag är fattig men jag hade gärna röstat.
Svar på tråden Idol-2009