-
Självklart, du ska bara höra va vackert det låter här hemma då jag och sambon sjunger "What is love? Baby dont hurt me"ElinOlsson skrev 2009-09-08 20:39:56 följande:Upptäcker man en sån röst genom en hemma-karaoke? Kanske skulle köpa ett
-
huuuh, jag har feber och är förkyld och borde verkligen gå och lägga mig, men hur kan jag göra det då det både är Idol och True blood på tv?
-
Men vad har hänt med min kille? Han i den rosa träningsoverallen som alltid var med i början? *snyyyyft*
-
Hoppas Antonia är bra nu, men vänner och föräldrar brukar inte vara bra referenser
-
Jodå, hon funkar
-
Är det en massa ja nu? Får hoppas det...
-
The drugs dont work är en riktigt bra låt
-
En massa ja och guldbiljetter blev det, precis som jag trodde
-
Är det bara jag som tycker att juryn är betydligt elakare i år? Förra året dissade de folk på ett snällt sätt. Men i år som kommer det en del spydigheter ur deras munnar
Men jag förstår att man blir oerhört less på alla dessa människor utan självkännedom som tror att de kan sjunga när det låter som om någon stryper en katt...
-
Nu börjar de igen, tycker att det är reklam alldeles för tidigt. Och så har de tagit bort min karl i rosa trikåer
suuuuck