Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

Idol-2009

jag har irriterat mig hela kvällen på en sak. kaffekopparna. de kostar väl 2 kr per styck på IKEA? man skulle ju kunna tro att de kunnat lägga liiiite mer på det

• vackrastarflow
    modestyclara skrev 2009-09-15 20:57:12 följande:
    snobb
    de är ju skitstöriga att hålla i man bränner fingrarna av sig! ja jag har erfarenhet! fram för koppar med öron nu!
  • vackrastarflow
    dio skrev 2009-09-15 20:57:23 följande:
    Tönt!
    pratar du om mig nu??
  • vackrastarflow
    dio skrev 2009-09-15 21:00:13 följande:
    Det skulle man kunna tro men jag refererade till fjortisflickan med det yviga håret, men det kanske passar in på dig likaså?
    alltid
    Mamsie skrev 2009-09-15 21:00:39 följande:
    Tre kronor nu... Vi såg det också, men så kom jag på att det är ju fullständigt ok faktiskt; det ger ju signaler om att de inte är så fruktansvärt diviga eller att pengarna slösas på oväsentligheter. (Undrar vad de äter för lunch?)
    Så kan man ju se det. Men man ska vara lite divig inom musikbranschen, så vi har nån att höja till skyarna
  • vackrastarflow
    fabler skrev 2009-09-16 14:12:48 följande:
    hahahahaha jag älskar mina flippa K muggar att både dricka kaffe o te ur. Men jag har ju även mjölk i så de blir ju inte jätte varmt. Fast te dricker jag helst ur STOR kopp så man slipper fylla på så ofta. Happ då va man själv ikväll med sonen så då va de bara o hoppas han somnar i vettig tid.
    jag ska förvisso inte klaga, jag har 8 muggar från Indiska som liknar dessa (mina har blått "gammeldags" kinamönster)
    1.bp.blogspot.com/_oq_xe-w4uIk/Sdu2Iync0NI/AAAAAAAAIQY/mA7Qh0vm720/s400/muggar.bmp

men man måååååste ha mjölk i eller brygga kaffe i min kaffekokare som bara värmer kaffet pyttelite.

snart dags för dagens Idol!
  • vackrastarflow

är det bara mitt ljud som är knasigt?

• vackrastarflow

varför är det så många som trycker ut h:na så mycket?? h-I love h-youuuuu

• vackrastarflow

åååååh bed of roses
    mys!

schysst variant också!

• vackrastarflow

hon låter lite som en schlagersångerska...

Svar på tråden Idol-2009