Hoppas och tror också på Calle. Gillar hans röst och charm sen är det ju rätt kul att någon man umgicks med innan kommit så långt Men bra är han, tror också han kommer på top 5 i idol.
haha visst känns de så att bara för att man "känner,träffateller pratat med" att han ska gå vidare....rätt lustigt eller hur?
men jag hejjar oxå på calle, ...o KANSKE e de enbart bara för att jag nuppat honom
Silverkatten06 skrev 2009-09-27 10:24:44 följande:
Tant Groda skrev 2009-09-27 09:08:02 följande: Piotr färdig? Jag fattar inte? Att titta på honom känns ju som att se nåt uppträdande på skolavslutningen i 9:an...
håller med...
e de ingen annan som tycker att piotr bryter när han sjunger???
Haha jag har inte tillräckligt med simultanförmåga för att titta på Idol och skriva här samtidigt. Möjligtvis i reklampausen kanske. Jag vill inte störa mig själv mitt i Idol Jag tyckte att Rabih och Erik skulle gå vidare, det var ju tur att de gjorde det. Patrik var tråkig, Rasmus HADE verkligen wailkalas som Laila sa. Men han sjunger bra annars. Carl valde helt fel låt och var tråkig och hattig, Rabih och Erik var bra. Men jag gillade inte Eriks låt, tror han skulle gjort bättre ifrån sig och berört ännu mer om han hade valt någon annan låt. Men jag har egentligen bara en favorit i Idol, och det är Calle. Jag är kär i honom. Mariette och Erik är också ganska bra, så det vore skam om de inte kom långt. De andra har jag inte bildat så bra uppfattning om ännu. Godnatt nu, jag kanske ska försöka skriva i morgon samtidigt som jag tittar på Idol Ska bli kul att se Tove och Camilla i morgon.
jaså du är kär i calle? ;-D ska jag göra dig svartsjuk??..mohahahahaha :D haha
Vilka tror ni på ikväll då? Jag känner inte att jag har så mycket koll på de som är med ikväll. Men Tove är ju väldigt duktig och sedan kanske Camilla, om hon gör bra ifrån sig. De andra tre tjejerna är jag inte så förtjust i alls, faktiskt.
tove är den enda jag gillar av dom som ska sjunga ikväll...16 år bara o sååååå duktig :)